Ordinarie UL og ny kontroll...

Panser

Flørter med forumet
Vart på oul og fått bekreftet det jeg allerede visste, at det var en jente.... Og takk til flinke Ahus som satte opp ny kontroll i uke 24 för å sjekke tilvekst. Da slipper jeg det maset med å få hastetime for å sjekke.. :happy:

Vart på oul og fått bekreftet det jeg allerede visste, at det var en jente.... Og takk til flinke Ahus som satte opp ny kontroll i uke 24 för å sjekke tilvekst. Da slipper jeg det maset med å få hastetime for å sjekke.. :happy:
Så bra! Jeg ønsker også vekstkontroller etterhvert så spent på hva Sykehuset innlandet kan tilby. Legen på privat ul i uke 10 skulle sende brev til sykehuset å anbefale det pga liten baby sist ;) Skal på oul tirsdag. Spent på både det ene og det andre :)

Jeg fikk det bare for at jeg nevnte at jeg fått liten baby sist, og da satte hun opp kontroll.... Så slapp jeg å tenke på det. Men fikk info om at avvik oftest starter fra uke 26.... Så blir vel flere kontroller....

Jeg får vekstkontroll fra uke 24, har epikrise fra overlegen etter forige fødsel hvor det står at i framtidige svangerskap må jeg på ulkontroll av vekst fra uke 24 pga liten baby i første svangerskap.

Back
Topp