Ordinær ultralyd

Nurket21

Andre møte med forumet
Imorgen skal jeg på ordinær ultralyd og jeg er så spent! Men siden samboeren ikke får være med er nok nervene litt ekstra tilstede. Hvordan har det gått med dere? Og et litt dumt spørsmål haha men skal man ta med urinveisprøve?:p

Imorgen skal jeg på ordinær ultralyd og jeg er så spent! Men siden samboeren ikke får være med er nok nervene litt ekstra tilstede. Hvordan har det gått med dere? Og et litt dumt spørsmål haha men skal man ta med urinveisprøve?:p

Jeg fikk ha med meg samboer, men hadde nok gått veldig fint uansett:happy: Hadde nok synes mest synd på at han hadde gått glipp av det, men sånn er disse tidene.. Du trenger ikke å ta med urinprøve;)

Skulle egentlig hatt idag, men utsatt til fredag, grunna litt sjukdom hos meg..

Kjenner eg også er veldig spendt! :nailbiting: Merkar heldigvis daglig liv no, så veit iallefall at det er noko som driv på inni der. Har også hatt to TUL, så veit jo at hovudtrekka er på plass.

Skulle egentlig hatt idag, men utsatt til fredag, grunna litt sjukdom hos meg..

Kjenner eg også er veldig spendt! :nailbiting: Merkar heldigvis daglig liv no, så veit iallefall at det er noko som driv på inni der. Har også hatt to TUL, så veit jo at hovudtrekka er på plass.

Bare å glede seg til det. krysser fingeren for alt går bra. Er selv ferdig med min ordinær UL, gøy å se den lille i magen :joyful:

Hadde i går og det gikk kjempefint! Hadde selvfølgelig ønsket at pappa var med, men sånn er det nå. Vi får ikke gjort mye med det. Trenger ikke urinprøve, mrn ta med helsekortet. Lykke til! :)

Fikk ikke ha med sambo inn på sykehuset, men gikk veldig fint uansett. Var ganske så nervøs (er første gang) og da de som kom etter meg fikk gå inn før meg ble jeg ganske bekymret. Men var ingen grunn til det altså kom inn til slutt og alt var fint med mini

Du kan også spørre om sambuaren kan få vere med på facetime. Eg var i dag og min var med på facetime, og både han og eg syntest at det va veldig fint :happy:

Hadde OUL i går, var veldig fint:) Ble veldig beroliget, lillegutt så aktiv og frisk ut og alt vel. Hyggelig sykehus (Kalnes) og ansatte!:)

Back
Topp