Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
20+4! Syns det er helt kriseseint... Tror kanskje jeg ringer for å prøve å få tidligere...
Jeg ringte i dag og fikk noen dager tidligere, det skader jo ikke å forhøre seg![]()
Hvertfall når jeg vet jeg kunne vært tre uker tidligere 
De fleste tar vel ikke inn før uke 18? Jeg fikk ikke lov å komme før minimum 18+0Nei, skal prøve på mandag. Føles så lenge tilHvertfall når jeg vet jeg kunne vært tre uker tidligere
![]()
De fleste tar vel ikke inn før uke 18? Jeg fikk ikke lov å komme før minimum 18+0

I Oslo tar de ihvertfall ikke imot før uke 18. Kan jo være for å ha en buffer slik at de som er litt kortere på vei uansett kommer innaforTrodde det var mellom uke 17-19 jeg, men det kan helt sikkert hende det er feil![]()
Ifølge legen/menstermin og info som er sendt i henvisningen er jeg 19+6 på ul.
Jeg har alltid kortere enn 28 dagers syklus (vanligvis kun 25 dager), så jeg vet det blir feil og jeg er noen dager lenger på vei. Etter mine beregninger med bl.a. eggløsningstester osv er jeg 19+3 (det er denne jeg følger selv hele veien), men ifølge tul er jeg 19+1.
Det er selvfølgelig motsatt, at jeg er kortere på vei ifølge lege/menstermin og vil dermed være 19+0 på ul basert på den beregningen.
De fleste tar vel ikke inn før uke 18? Jeg fikk ikke lov å komme før minimum 18+0
Litt bedre!