Ordinær ultralyd

Jeg ringte nå for å få tidligere, klarte å krangle meg til en uke tidligere i uke 17. Så får vi håpe det er bra nok, ellers så får eg vel enda en haha :-)

20+4! Syns det er helt kriseseint... Tror kanskje jeg ringer for å prøve å få tidligere...

Nei, skal prøve på mandag. Føles så lenge til :bag: Hvertfall når jeg vet jeg kunne vært tre uker tidligere :banghead:
De fleste tar vel ikke inn før uke 18? Jeg fikk ikke lov å komme før minimum 18+0

Ifølge legen/menstermin og info som er sendt i henvisningen er jeg 19+6 på ul.

Jeg har alltid kortere enn 28 dagers syklus (vanligvis kun 25 dager), så jeg vet det blir feil og jeg er noen dager lenger på vei. Etter mine beregninger med bl.a. eggløsningstester osv er jeg 19+3 (det er denne jeg følger selv hele veien), men ifølge tul er jeg 19+1.

Haha, kom akkurat på at det ble jo helt feil det jeg skrev tidligere! :wacky: Det er selvfølgelig motsatt, at jeg er kortere på vei ifølge lege/menstermin og vil dermed være 19+0 på ul basert på den beregningen.

På tul ble jeg målt til å være to dager lenger på vei enn jeg selv går ut i fra at jeg er, og det blir da 19+5 på ul dato.

Jeg har ikke brydd meg om disse to ulike beregningene til nå, men holder fast ved min egen beregning frem til ul (da mener jeg at jeg er 19+3, så får vi se om jeg må legge til eller trekker fra noen dager da). :happy:

Jippi!! Fikk flytta til frem åtte dager, til onsdag 6. februar. Er da 19+2 :headphone: Litt bedre!

I Helsedirektoratets veileder står det at ultralyd bør være uke 17 til 19. Vil de si til 18+6 eller 19+6?

Er i utgangspunktet innkalt 18+6, men nå ser det ut til at samboeren må reise bort den uka og at dersom vi ikke tilfeldigvis kan få byttet til time denne uken, er han ikke hjemme før 19+6.. Jeg vil jo ikke utsette den, men har skikkelig angst for å dra alene også, er så redd for at noe skal være galt og at jeg sitter der alene.. De kan selvfølgelig sikkert svare meg på dette når jeg ringer sykehuset i morgen, men you know, vil ha svar NÅ o_O

Jeg måtte utsette min til jeg er 19 + 2 (pga reise) og de sa på sykehuset at de ønsket timen senest i uke 19. Altså før jeg bikket inn i uke 20...som i mitt hodet er til og med 19+6.

Back
Topp