Ordinær ultralyd

Kaktus90

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg har blitt innkalt til ordinær ultralyd når jeg er 16+4. Er ikke dette litt for tidlig? Hadde passert 18 fullgåtte uker med sønnen min.

Høres jo litt tidlig ut, men om de ikke får sett alt så får du vel en ny time (jeg hadde gjerne takket ja til to UL-er :D)

Jeg har blitt innkalt til ordinær ultralyd når jeg er 16+4. Er ikke dette litt for tidlig? Hadde passert 18 fullgåtte uker med sønnen min.

Det samme er jeg. Tror jeg er rundt 16+2. Jeg var litt frem og tilbake om jeg skulle ringe sykehuset for å høre om det ikke var litt tidlig, men konkluderte med at hvis de ikke ser det de skal så får jeg en ekstra oul. Å det gjør jo ingenting :)

Det vanligste er at man får OUL i uke 17-19 Så spørs om du bare har fått noen dager før ettersom de ikke har ledige timer ellers

Ville ringt og bedt om nye time litt senere, men mindre du har mulighet til å eventuelt få to ganger :)

Jeg skulle nok ideelt sett hatt OUL i romjula, men har fått time like etter nyttår. Er da 19+2

Takk for alle svar. Tror jeg bare møter opp og håper at de har anledning til å gi meg time senere hvis det er for tidlig ☺️ Som en skrev; jeg sier ikke nei takk til to ultralyder :happy090

Back
Topp