Ordinær ultralyd

tingeling1990

Glad i forumet
Nå kan jeg telle på en hånd hvor mange dager det er igjen til UL! :O Har ikke vært på TUL og ikke hørt hjertelyd hos lege/jordmor.. kjøpte meg en doppler hvor jeg har hørt hjertet, så vet der er liv heldigvis :p så dette blir vårt første møte med den lille! Jeg grugleder meg!

Jeg har egentlig hatt et uproblematisk svangerskap hittil (bortsett fra et stoffskifte som har vært på bærtur), så har prøvd å holdt meg til legens anbefalinger. Er 17+5 på UL.. og føler jeg ikke kan slappe av før jeg har vært der.. 17 veker og 5 dager, det er lenge å være engstelig det!:p Håper så inderlig at alt står bra til der inne <3 Gleder meg til å se den lille, men gruer meg til å høre om alt står bra til eller ikke.. drømmer om så mange senario.. er så redd det skal være noe gale :/ tenker ikke på annet enn UL som kommer:p krysser alle fingrer og tær at alt står bra til :) <3

Andre som ikke har vært på TUL og skal snart på UL og føler litt på det samme?:)

Var på TUL når jeg var 10+0. Da så og hørte alt bra ut. Men jeg kjenner likevel på denne bekymringen for at noe skal ha skjedd siden sist eller at ikke alt er som det skal. Er nok en naturlig bekymring for de fleste gravide tipper jeg. Og man leser jo om alt som kan gå galt også så det hjelper jo ikke på nervene akkurat :p Men siden du ikke har hatt noen store blødninger eller smerter som skulle tilsi at noe er galt så går nok dette veldig bra :) Må sikkert bare bli vant med at dette morsinstinktet blir bare verre og verre med tiden ;)

Jupp, har ikke vært på TUL og heller ikke hørt hjerte så grugleder meg ekstremt til fredag da vi endelig virkelig skal få se den som bor i magen og at alt er bra.

Back
Topp