Ordinær ultralyd

Hermine

Gift med forumet
Vi trodde vi ventet en jente, men det er en gutt!!! Alt ser ut til å være i skjønneste orden:-) Termin flyttet tilbake et par dager, fra 11.12 til 9.12. Nå er vi begge helt rusa på denne opplevelsen, her er det mange følelser i sving! Jeg har også begynt å kjenne liv inni magen:-) Er 18+3 i dag. For en fantastisk tid! Vi gleder oss så mye til å bli bedre kjent med den lille. Vi feiret med å kjøpe det første antrekket:-)
ImageUploadedByBV Forum1436460282.511377.jpg
ImageUploadedByBV Forum1436460300.938792.jpg

Hehe, nei jeg klarer ikke å se noen likhet.. Men stusset litt på nesa, skikkelig søt oppstoppernese:-) Ingen av oss har det iallfall. Ryggraden så ut som en perlerad på ultralyden, utrolig vakkert. Tenk at han lever inni meg, er underlig alt dette<3

Så koselig!:)

Så koselig å høre ☺️☺️ Gleder meg for dere her jeg ligger med lillegutt på puppen Snart er det din tur, det er så herlig! Har forresten hørt at babyer har litt oppstoppernese for å kunne puste mens de ammer. Nyt resten av graviditeten, snart halvveis!

Herlig!
Så gøy! Kos deg med graviditeten og masse lykke til. ❤️❤️

Fantastisk bilde av den lille gutten! :Heartblue Dere har uendelig mye å se frem til, men nyt tiden med den lille i magen og kos deg med alt det spennende som skjer. Gratulerer med vel overstått UL, Hermine! :)

Gratulerer! :D

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp