Ordinær ultralyd

Har ikke fått innkallelse ennå, men håper det kommer snart.
 
Eg hadde det heller ikkje, men jordmora spørte etter forje svangerskap. Så måtte tisse der. Går jo fint det også. Denne gangen står det også i papirene fra sjukehuset at ein må huske å ta med urinprøve når ein skal på oul. Men det er kanskje forskjell fra sted til sted? Her i Sogn og fj, er vertfall oul satt opp som ein svangerskapskontroll :)



Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er sikkert forskjellen, her regnes det ikke som vanlig svangerskapskontroll:)
 
Oppdatert igjen! Hyl ut om noen føler seg glemt!
 
Da har jeg også endelig fått time. 4 juni. Var litt sent men dritt i har vært på 3 andre fra før. Så det er i grunn passelig med tanke på flyttekaoset er over også da.
 
Min har blitt forandra til 30 mai (fra 27 mai)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
22. Mai :)

Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
Fru Johnsen: Vet du hvordan en får festet trådene til toppen? Kunne tenkt meg å få terminlisten etter oul festet til toppen ;-)
 
Ta kontakt med moderator :)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Skal på oul 16. mai. Er da 18+5. *glede* :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fru Johnsen: Vet du hvordan en får festet trådene til toppen? Kunne tenkt meg å få terminlisten etter oul festet til toppen ;-)
Ja du kontakter moderator tone i tråden "kontakt moderator her" :) Gjerne med link til tråden.

Beklager at jeg ikke har oppdatert denne tråden, har vært så utrolig dårlig de siste dagene, skal få fikset det!

-Fra appen-
 
Ja du kontakter moderator tone i tråden "kontakt moderator her" :) Gjerne med link til tråden.

Beklager at jeg ikke har oppdatert denne tråden, har vært så utrolig dårlig de siste dagene, skal få fikset det!

-Fra appen-

Ok, takk :)
 
19 mai på mej :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Oppdatert!
 
Back
Topp