Ordinær ultralyd

Bolli91

Flørter med forumet
Har vært på ordinær Ul idag og fått se at alt står bra til med knøtten og alt ser perfekt ut!! Er flyttet kun to dager (fra 12. Til 10. Desember).. Og det var definitivt en liten gutt vi så ;) nå gleder vi oss masse til alt som skjer fremover! :D
 
Gratulerer så mye! Så gøy :D Vi har OUL i morgen, gleder oss veldig :D

Så gøy!! Synes siste to ukene før ul gikk skikkelig sakte! :p men plutselig var dagen der ;) bare å glede seg..! Skikkelig herlig! :D masse lykke til, skriv hvordan det går ;)
 
Gratulerer :) Vi var på UL i går, og det var helt fantastisk. <3 Termin 10 Des jeg også, og det er en liten guttebebis. :)
 
så godt søylene :) gratulerer!
vi har ul i morgen, kommer ikke til å sove i natt, helehele
 
8:30 her. lykke til til deg også, si hvordan det gikk i morgen da
 
Nei, skal på Bærum. Er det førstemann? Lykke til! Fortell i morgen :)
 
Mooma: gratulerer så mye! :D veldig gøy!

Haha, kjenner meg igjen i å ikke få sove! Drømte alle mulige utfall av ultralyden! Drømte at det var gutt 3 ganger og jente 2 ganger.. Var helt sliten når jeg våknet..

Er så gøy å få se gullene sprelle rundt :D
Lykke til, fortell hvordan det går ;)
 
Da blir det en guttebebi på oss også :D Terminen er flyttet fra 13, til 8 desember :D

Så gøy!! Gratulerer så mye! :D her er mamma fotballinteressert og pappa bil og motor insteressert, så blir morsomt å se hva som fanger mest interesse hos småen! ;) forhåpentligvis vil han bli spiss på Liverpool ;p

Har du handlet inn mye? Synes det er så mange fine "guttefarger", liker spesielt duse farger og brunt, mint, turkis, lysegrønn osv.. Gleder meg til shopping!:)
 
Så gøy!! Gratulerer så mye! :D her er mamma fotballinteressert og pappa bil og motor insteressert, så blir morsomt å se hva som fanger mest interesse hos småen! ;) forhåpentligvis vil han bli spiss på Liverpool ;p

Har du handlet inn mye? Synes det er så mange fine "guttefarger", liker spesielt duse farger og brunt, mint, turkis, lysegrønn osv.. Gleder meg til shopping!:)

Tusentakk :D slik er det her åsså, enten en fotballproff eller bilmekaniker :D hihi ^^ har ikke kjøpt noe enda faktisk, må vell begynne nå:D er enklere nå når vi vet kjønnet også, gleder meg stooort :D
 
Tusentakk :D slik er det her åsså, enten en fotballproff eller bilmekaniker :D hihi ^^ har ikke kjøpt noe enda faktisk, må vell begynne nå:D er enklere nå når vi vet kjønnet også, gleder meg stooort :D

Samme her, utsatte det til nå ;)
Tenkte å begynne i helgen! Ikke bare enkelt å vite hva man skal ha, men må vel komme igang ;) ;)
 
Eneste problemet når blir å finne ett guttenavn som begge liker ! Jentenavn hadde vi klart, jeg har to guttenavn som jeg elsker men som han ikke liker :p har heldigvis god tid ennå :D
 
gøy å lese om ultralydene deres.. Jeg var jo på ullevål idag. Alt var fint med baby, men jordmor var litt usikker ift hjertefeil, så jeg skal inn igjen til en overlege som skal se om 2 uker.. Er ikke nervøs eller redd for at det er noe galt, men jordmor ville at en lege skulle se i stedet for siden jeg selv er født med hjertefeil..
Ble egentlig litt skuffet over ultalyden, for jeg var så utrolig spent på kjønn, men navlestrengen lå mellom bena, så det var umulig å se..men får kanskje vite det neste gang da..:)
 
Håper alt er bra med den lille da. Man får jo dessverre ikke alltid vite kjønn, men du får sikkert vite neste gang :) når er termin?
 
4dager til ord ultralyd. Gleder oss veldig til å høre om det er en prins eller prinsesse som er på vei. Termin 12 desember med første.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp