Ordinær ultralyd...

VL

Glad i forumet
Når fikk dere papirer i posten? Er snart 16uker og har ennå ikke fått noe innkallelse:-S er det seint eller bare jeg som er utålmodig? :)

Jeg ville da ringt til legen og bedt legen sjekke det ut, evt ringe til sykehuset du skal til.
Brevet kan ikke være langt unna når du er så langt, men er dumt hvis det er blitt borte og du ikke kommer til timen.

Lykke til :)

Jeg hadde også ville ringt!! Har visst om timen min lenge :p

Da syns jeg du skal ringe til legen din, eller der du vet du skal på ul, i morgen.

Jeg fikk min time i posten uken etter første sv.skaps time :)

Jeg fikk innkallelse igår, og det er mindre enn en uke siden jeg var på min første legetime. Synes klart du skal kontakte dem.

Vi fikk innkallelsen samme uken jeg var på første kontroll og legen sendte henvisningen:) fikk beskjed av han at om jeg ikke mottok den så måtte jeg ringe sykehuset. :)

Når fikk dere papirer i posten? Er snart 16uker og har ennå ikke fått noe innkallelse:-S er det seint eller bare jeg som er utålmodig? :)

Jeg er også 16 uker på vei, og ikke fått noe.. men nå var jeg sent hos lege for første kontroll da :P jeg tenkte jeg skal se om det kommer denne uken, hvis ikke så må jeg ringe enten legen eller sykehuset :)

Tror jeg fikk brev i posten samme uka som jeg hadde første kontrollen. Så da hadde jeg ringt sykehuset å spurt.

Da ville jeg ringt og etterlyst. Jeg fikk brev i posten 2 dager etter jeg var på legekontroll :)

Var på kontroll før påske, så tror jeg må ta en tlf ja....:-S

Jeg fikk innkallelse ca en uke etter første kontroll, altså fikk brev uke 12/13. Så har visst om det en stund.. Ville nok ha ringt i tilfelle.. Lykke til :)

Odiot lege altså! Han lurte på ka i all verden han skulle gjøre med det? Haha... Snakk om tafatt..... :-S

Back
Topp