Ordinær ultralyd.

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Noen som har fått innkallelse? Jeg skal den 28 februar. Spennende :)

Nei.. Hvor langt er du på vei?

Er bare 6 uker, så har ikke hvert til legen enda heller.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg skal 12. februar! :) Skal også på tidlig ul nå på fredag! :) Håper å få se et lite bankende hjerte! <3

Fikk time 19.mars. synes det er ganske langt ut i svangerskapet. Redd for å få feilmålinger. Er 20+1 da.

Skal på ordinær UL 25.februar :-) Var på tidlig ul 21.desember. Alt sto bra til :-)) Hadde blødninger 2-3 dager før. Var sikker på at jeg hadde mistet. Men hjertet slo på vår lille spire :-))) Såå gla!!
Er ca. 9+3 nå.. :-)

Fikk time 19.mars. synes det er ganske langt ut i svangerskapet. Redd for å få feilmålinger. Er 20+1 da.

Du trenger ikke å være redd for det. Jeg bodde i utlandet da jeg fikk min eldste og der er det rutine å ha ordinær ultralyd rundt uke 20. :)

oi.. time til ordinær ul allerede? :) hehe, jeg er bare 5 uker i morgen, så har ikke tenkt så langt enda.. ;) det første jeg har tenkt å få ordnet er en time til legen, men vi får se når det blir :)

Har heller ikke fått tenkt så langt enda :P Skal på første sv.skapskontroll 12 februar(da er jeg 12+2) ;) Og regner ikke med at jeg får time til ordinær UL før langt ut i mars :)

Har fått ordinær ul med fødeplass på Riksen. Ordinær ul blir 04/mars, men skal også ha tidlig ul imorgen, gledgruer meg.

24.januar vil bli mitt første svanherskapskontroll sammen med jordmor :)

Jeg har heller ikke vært hos legen ennå, men søkte fødeplass selv og fikk innkallelsen i posten før jul.

jeg var på tidlig ul i uke 7 å fikk høre bankende hjerte<3 skal også på ul 17 januar da jeg er 12+2 og fått time 1 mars så her er det fart i sakende:D kjempe glad, mitt første svangerskap så er litt usikker på hvordan ting skal gå. har liksom alltid bare vert i prøvingen:P hehe

Jeg har alltid vært på ul mellom uke 20-21 så får nok sein ul denne gangen også. Har ikke vært hos legen enda heller.

Forrige gang var jeg 18 uker på vei når jeg var på o.ul. Denne gangen har jeg ikke vært hos legen enda, skal i januar. Regner med jeg får o.ul i starten av februar når jeg er 18 uker på vei.

Back
Topp