Ordinær ultralyd

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Hvem skal dere ha med på ordinær ultralyd?? :)
noen som tar med større søsken? hvor gamle er de? :)
har en søster som har veldig lyst til å være med, så blir nok henne og mannen hvis ikke noe endrer seg før den tid :p
 
Blir nok bare bf om han ikke jobber, ellers reiser jeg alene :-P Vesla er bare 4 år, og ikke fått beskjed enda. Men om alt er ok på ul, så skal hun få beskjeden og se bildene <3
 


MaiTjohei skrev:
Blir nok bare bf om han ikke jobber, ellers reiser jeg alene :-P Vesla er bare 4 år, og ikke fått beskjed enda. Men om alt er ok på ul, så skal hun få beskjeden og se bildene <3


Ja, da er hun kanskje litt lita :) tipper hun blir veldig stolt og glad når hun får vite hun skal bli storesøster da ;) moro!
 


Cc1337 skrev:


MaiTjohei skrev:
Blir nok bare bf om han ikke jobber, ellers reiser jeg alene :-P Vesla er bare 4 år, og ikke fått beskjed enda. Men om alt er ok på ul, så skal hun få beskjeden og se bildene <3


Ja, da er hun kanskje litt lita :) tipper hun blir veldig stolt og glad når hun får vite hun skal bli storesøster da ;) moro!

Det blir nok stor stas ja ;-) Vet ikke helt om hun skjønner det/ser det for seg, men har hintet til at hun vil ha noen andre barn i heimen, som hun kan leke med. He he. 
 
Sist hadde jeg med søstra mi på første, tante og bestemor på andre, og bestevenninna på tredje. Denne gangen blir det nok bare bf på alle :)
 
Har planer om å bare ha med meg mannen : ) Syns det er noe spesielt vi to kan dele sammen <3
 
Back
Topp