Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
må ha skjedd en feil om du skal inn i uke 14 ja, alt for tidlig til ordinær - den skal være mellom uke 17 og 20....Niceday skrev:
Men du får ta timen og for så å få en ny etterpå - så får du en ekstra kikk på den lille ;)
Helene... skrev:
Jeg også fikk innkalling igår,også i uke 14.. Men det er nødt å være feil,så skal ringe inn på mandag å høre.. :) Du burde nok ringe inn å høre etter du også.. skal jo være mellom uke 17 og 19 man får den ordinære .. :)Jantø skrev:
SØF du også kanskje? :-)
Jantø skrev:
Helene... skrev:
Jeg også fikk innkalling igår,også i uke 14.. Men det er nødt å være feil,så skal ringe inn på mandag å høre.. :) Du burde nok ringe inn å høre etter du også.. skal jo være mellom uke 17 og 19 man får den ordinære .. :)Jantø skrev:
SØF du også kanskje? :-)
Aldri hørt om :D Ullevål her.. :P