Ordinær ultralyd

Helene...

Forumet er livet
Flere som har fått innkallelse? Jeg fikk i dag, men syns det er veldig tidlig – er 14+3 da jeg skal dit. Er ikke det veldig tidlig? Når har dere fått? Kan det ha skjedd en feil montro. Hm... Skal ikke klage da, jo mindre jeg trenger å vente jo bedre egentlig... ;)

må ha skjedd en feil om du skal inn i uke 14 ja, alt for tidlig til ordinær - den skal være mellom uke 17 og 20....

Men du får ta timen og for så å få en ny etterpå - så får du en ekstra kikk på den lille ;)

Jeg også fikk innkalling igår,også i uke 14.. Men det er nødt å være feil,så skal ringe inn på mandag å høre.. :) Du burde nok ringe inn å høre etter du også.. skal jo være mellom uke 17 og 19 man får den ordinære .. :)

Niceday skrev:
må ha skjedd en feil om du skal inn i uke 14 ja, alt for tidlig til ordinær - den skal være mellom uke 17 og 20....

Men du får ta timen og for så å få en ny etterpå - så får du en ekstra kikk på den lille ;)

Hehe. Helt klart mest lyst til i kjøre den ja, men jeg burde vel vite bedre med nr 3...

Jantø skrev:
Jeg også fikk innkalling igår,også i uke 14.. Men det er nødt å være feil,så skal ringe inn på mandag å høre.. :) Du burde nok ringe inn å høre etter du også.. skal jo være mellom uke 17 og 19 man får den ordinære .. :)

SØF du også kanskje? :-)

Helene... skrev:

Jantø skrev:

Aldri hørt om :D Ullevål her.. :P

Jantø skrev:

Helene... skrev:

Jantø skrev:

Aldri hørt om :D Ullevål her.. :P

Nei, da er det i såfall flere sykehus som roter. :-)

Det var no litt tidlig,de sier jo at ul skal taes mellom uke 17-20 da er fosterene mest lik i størrelse og utvikling. Hadde ringt inn å hørt jeg.

Jantø skrev:

Åssen søren fikk de til det på Ullevål? Jeg føler at det er så mye pågang der at man er heldig om man får nærmere uke 17 eller uke 19...

Sikkert lett å bomme, vet ikke om det regnes ut manuelt, ller om de har datasystemer som kommer opp med dato.

Back
Topp