ordinær ultralyd

Tinkerbelly^

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Er det mange som har fått time til ordinær ultralyd?
Blir spennende når det er tid for at alle skal :)

Vi fikk brev i dag, skal ha 13. september (19+2).
Gleder oss sååååå mye, og krysser fingrene for at alt er fint, og at de kan se om det er gutt eller jente =)

Jepp vi skal 8 eller 9 september.. Husker ikke helt!!!

Jepp,fikk brev i posten idag,skal den 2 sept.
Gleder meg såååå...barnefar vil vite hva det blir,men det vil ikke jeg...dilemma :p
Var på tidlig ul på mandag(10+4),da fikk vi se en vilter liten bebis,som gjorde rundkast og danset med armer og bein.

Vi fikk brev i dag! 12 september kl 10 ;) Da er jeg 18+5

Vi skal på ordinær UL 8 september! :-)

Fikk brev i postkassa på fredag jeg har fått ordinær UL allerede 23 august :)

Siden jeg ikke vet terminen har jeg heller fått litt tidlig time enn for sen, så får jeg heller kommer tilbake om det er for tidlig :)

Skal på tidlig UL 2 august så da får jeg litt mer greie på temin da.....

Siden jeg ikke vet terminen har jeg heller fått litt tidlig time enn for sen, så får jeg heller kommer tilbake om det er for tidlig :)

Vi fikk den 5.september;;;) Vi gleder så utrolig mye!! Håper alt står bra til med Bøllefrøet der inne og at vi kanskje kan få en sniktitt om det er jente eller gutt;;)

Vi avtaler vel det med gyn våres når vi er der i uke 13, han jobber også kommunalt og ville gjerne ta den på oss :D 

Jeg skal andre sept :) Gleder meg til å få vite kjønnet :)

Jeg har fått time den 7 september:D Håper mini ikke gjør seg vanskelig og vi får vite kjønn:D 

Back
Topp