ordinær ultralyd uten å få vite kjønn?

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Hei, jeg skal på OUL den 23 desember, og lurer på om det er noen som har vært på ultralyd hvor de ikke klarte å se kjønn?
 
Forrige gang fikk jeg ikke vite da de ikke kunne se pga navlestrengen lå mellom beina;) Denne gang sa hun ikke noe, men sjekket da vi spurte.. fikk vite det nå:)
 
Jeg fikk ikke vite første gang, og var overbevist om at det var gutt helt til jenta mi var ute. ;)

Vi har OUL 13. desember, og krysser fingrene for at reka ikke er beskjeden og anstendig. :D
 
Her sleit de ganske lenge med å se det. Hadde vi hatt vanlig tid til oul så hadde de ikke sett, men hun ble litt mer samarbeidsvillig på slutten heldigvis!! (Hadde 1 time oul pga opplæring)!
 
Hadde første oul 21 .november og jordmor kunne ikke se noe. Skulle tilbake 5.desember for videre sjekk av organer og kjønn. Fremdeles kunne hun ikke se da lille i magen ikke ville være med på undersøkelsen. SÅ da skal vi tilbake på OUL nr 3 17.desember :bored:
Men vi vet at alt er i orden da vi har hatt privat ultralyd i uke 17 og da var hun sikker på at det er en liten jente :) Håper på en bekreftelse på kjønn 17.desember.
 
Vet om flere det har skjedd med :)
Vet også om flere som har fått vite feil kjønn..
 
Hadde første oul 21 .november og jordmor kunne ikke se noe. Skulle tilbake 5.desember for videre sjekk av organer og kjønn. Fremdeles kunne hun ikke se da lille i magen ikke ville være med på undersøkelsen. SÅ da skal vi tilbake på OUL nr 3 17.desember :bored:
Men vi vet at alt er i orden da vi har hatt privat ultralyd i uke 17 og da var hun sikker på at det er en liten jente :) Håper på en bekreftelse på kjønn 17.desember.

får dere ny oul bare for å se kjønn? :O
 
Med førstemann var jeg på OUL i uke 18, men de klarte ikke å se kjønn pga føtter som lå i kryss. Var også på 2 vekstkontroller, der de heller ikke klarte å se hvilket kjønn det var!:hilarious:
Så d ble en overraskelse :happy:
 
Åneii! Har alltid tenkt at man nesten er garantert å se kjønn på oul:wtf: Var på tidlig ultralyd i uke 15 og da klarte ikke gynekologen å se det.. krysser fingra!
 
Vi holdt på å ikke klare å få vite kjønn. Babyen nektet å snu seg, men helt på slutten klarte hun å se det
 
Vi var på OUL i dag, og fikk ikke vite kjønn.. kjente det egentlig var veldig skuffende. Barna har gledet seg veldig til å vite, og har telt ned dagene siden oktober. Gruer meg til å fortelle de :meh:
Men var veldig koselig å se frisk baby da :happy:
 
Vi fikk tilslutt vite kjønn, men babyen lå så krøllet sammen at jeg ikke stoler helt på at det stemmer. Skulle gjerne ha kontrollert det en gang til
 
Back
Topp