Ordinær ultralyd time -

Enig! På tidlig ultralyd informerte hun om at det ble satt opp ny time da og jeg regnet med at jeg ville få innkalling innen kort tid. Ringte de forrige uke, og da fikk jeg til svar at de har satt opp en time, men at jeg ikke kan få vite når. Skulle få beskjed i god tid. Hvertfall én uke før. Det er jo ikke i god tid før timen.. Tidlig ultralyd fikk jeg innkalling nesten én måned før og nå kan de ikke si noe. Synes det er veldig rart! Virker som Kalnes er de eneste som gjør det slik..
Ja akkurat det samme skjedde med meg. Forventet å få time kort tid etter otul, men hørte ikke noe. Derfor jeg ringte. Merkelig måte å gjøre dette på..

Var på otul da jeg var 12+5, fikk time til oul etter timen var ferdig. Er 19+0 når jeg har time. Prøvde å bytte (pga jobb) til 18+2 eller 19+2, men jm sa at 18+2 var for tidlig og 19+2 var for sent :rolleyes:
Åå, begrunnet jm hvorfor det var sent med 19+2?

Fikk melding om time til oul samme dag som vi var på toul (var der 13+4 tror jeg det var). Vil være 19+2 på oul.

Jeg blir å være 18+5. fikk time samtidig med TUL.. venter i spenning på å få vite kjønn :dance018

Så heldig dere er. På Kalnes kunne de ikke si når jeg får time pga kapasitet. Får beskjed om timen 2 uker før og det synes jeg er veldig sent mtp planlegging og jobb osv. Flere som får oppfølging på Kalnes sykehus?
Ja, samme her. De sa jeg skulle få innkalling 2 uker før, men ikke hørt et pip..

Var på otul da jeg var 12+5, fikk time til oul etter timen var ferdig. Er 19+0 når jeg har time. Prøvde å bytte (pga jobb) til 18+2 eller 19+2, men jm sa at 18+2 var for tidlig og 19+2 var for sent :rolleyes:
Jeg hadde time i uke 21+noe med første, var vanskelig å få før pga juleferieavikling. Virket ikke som om det var noe problem da (på Riksen).

Rart, jeg har time 17+6

Back
Topp