Ordinær ultralyd og kjønn

Kjønn på barnet

  • Ønsker ikke å vite kjønnet

    Votes: 7 10,9%
  • Ønsker å vite kjønnet

    Votes: 46 71,9%
  • Tror det er en jente

    Votes: 17 26,6%
  • Tror det er en gutt

    Votes: 16 25,0%
  • Ingen følelse på hva det kan være

    Votes: 5 7,8%

  • Antall som har svart
    64

TerminJuli2022

Andre møte med forumet
Da nærmer det seg ordinær ultralyd for flere av oss, så jeg tenkte det hadde vært morro med en tråd som viser om dere ønsker å få vite kjønn eller ikke og om dere har en følelse på hva det evt. er :)

(Så kan vi evt. senere opprette en tråd hvor vi kan legge inn om det viste seg en gutt eller jente på ultralyden)
 
Vi vil vite, og jeg tror at det er en gutt :D i slekten min får vi to av begge kjønn, så tror vi følger oppskriften :p
 
Vi vil vite, å vi forventer ei jente, fordi det er det vi har flest av :hilarious:
 
Vi ønsker å vite og jeg har nå «jente følelse» hatt det i en lang stund nå. Blir overrasket om det skjuler seg en gutt inni der :wacky: med tanken på formen min VS da jeg gikk gravid med sønnen min og datteren min
 
Vi skal ikke vite denne gangen :) Merkelig nok har jeg ikke et fnugg av følelse på hva som gjemmer seg inni der heller :p
 
Vi vil vite :) Magefølelsen sa jente, men etter et glimt på UL i uke 12 så syntes jeg det så ut som en gutt, så da ble jeg veldig i tvil. Alle rundt oss tipper jente(kollegaer og familie) også, så vi får se. Alle bortsett fra mamma tippet gutt på de to første, og de var gutter. Jeg håper magefølelsen stemmer denne gangen også, men vi får se! OUL om 2 uker.
 
Vil vite det, men har følelse på jente. Kommende storebror omtaler det som jente, så er spent på å se nå:happy: oul om 3 uker:Heartbigred
 
Jeg hadde følelse av gutt uten at jeg vet hvorflr, og NIPT viste at det var gutt :love017
 
Vi vil vite, har en følelse av jente. Vet ikke hvorfor. Men på første hadde jeg følelse av gutt, men det ble jente, såå det blir spennende å se:dummy1::dummy::happy:
 
Vi vil vite denne gangen også
Og ja, vi trenger rn ny terminliste etter oul, med nye datoer og kjønn for de som vil dele det
 
Vi skal på oul i slutten av februar så er enda en stund til. Er nesten 20 uker på vei da. Vi ska vite kjønn. De siste 4-5 generasjonene på min mors side og min samboers mors side har alle fått jente først. Har ingen anelse på hvem som gjemmer seg inni magen, men vi er veldig spente!
 
Vi vil vite. Har siden starten av svangerskapet hatt en følelse på gutt, mens jeg hadde noen dager jeg trodde jente. Har vært på tidlig ultralyd, da, der hun mente ganske sikkert at det er gutt vi venter. Så får vi se hva OUL sier (håper å få det bekreftet/avkreftet da).
 
Vi vil vite. Tok en ultralyd privat 15+1 med håp om å få vite kjønnet, men Bønna var for sjenert til at vi fikk noe klart bilde. Så da blir det å smøre seg med tålmodighet og vente til OUL om 4 uker :happy:
 
Vil helt klart vite :D Kanskje det da faktisk kan bli litt mer virkelig hele greia :)
Har hatt følelse av jente hele veien, men i det siste har det bikket over til at jeg tror det er en liten gutt inni der.
 
Vi ønsker å vite kjønnet, har en jente fra før og ønsker en til jente nå men det er mye fordi vi syns det er lettere med navn og vi har tatt vare på alle klærne etter første :)
 
Vi tror det er en jente og både nub-teori og en ultralydjordmor har indikert jente. Blir spennende å se på OUL. Jeg får den litt senere i utlandet, men håper å se noe i uke 16 siden jeg har bestilt en ul da :)
 
Back
Topp