Ordinær ultralyd i uke 20 :(

bibibi

Betatt av forumet
åååå. jeg er akkurat 20 uker på vei den dagen vi har fått ultralyd! Hvorfor er jeg så uheldig? vil være en av de som får i uke 18 :P hehe!

Hvor langt er du på vei når du har ultralyd?
 
Jeg er 17+5 bare :P var veldig heldig som fikk så tidlig :) kjedelig å vente to uker ekstra da..
 
ååå heldig!
tenker at jeg vil ha før, for vil gjerne se på ultralyd før vi offentliggjør det for alle.. og tenk hvis noe er galt da og vi måtte vente helt til uke 20 før vi finner det ut!
Skal ringe på mandag og spørre om vi kan få litt før.. når er det vanlig å ha?
 
ååå heldig!
tenker at jeg vil ha før, for vil gjerne se på ultralyd før vi offentliggjør det for alle.. og tenk hvis noe er galt da og vi måtte vente helt til uke 20 før vi finner det ut!
Skal ringe på mandag og spørre om vi kan få litt før.. når er det vanlig å ha?
 
De sier vel at alt fra uke 18 til uke 21 er vanlig.. Men bare ring og hør du :)
 
Jeg har hørt 17-19 er normalt. Jeg aner ikke når jeg skal ha, har ikke vært hos lege ennå :-)
 
Jeg fikk 4oktober men måtte flytte den så jeg slipper å dra alene. Så nå blir det 11 oktober , da er jeg 18+5. Gleder og gruer meg , vil så gjerne at lille er frisk å rask :)
 
Er akkurat 19 uker når jeg skal.
 
Er 18+3 når vi skal. Det kan jo kanskje ha noe med hvor tidlig man søkte.. Søkte når jeg bare var 6+. Men det er alltid noen som avlyser, bare å prøve seg!
 
Jeg er 20 uker den dagen jeg skal, men de måtte time med ultralyd og time hos svangerskapslege på samme dag, så var sikkert ikke ledig før..
 
Har ikke fått time til ordinær UL ennå, men skal på UL nr 2 i uke 15 - håper å få en sniktitt på hva slags kjønn det blir ;)
 
Jeg er 17+4! Men jeg skal prøve å bytte
 
Tror gjerne det er forskjellig sted til sted, men jeg fikk innkallelse til når jeg bare er 16 uker(legen mente jeg var lenger på vei enn jeg var).. Jeg ringte til dem fordi jeg tenkte det var litt tidlig, da sa hun at de ikke tok inn til ordinær før uke 19..! Var der i uke 20 forrige gang!
 
jeg har ikke fått time enda.
Lurer på tok det lang tid før dere fikk time fra det vart sendt henvisning?
 
Jeg er litt over 19 uker. Kjedelig å vente så lenge ja, er så spent på kjønn!!

Fikk forresten svar i posten to dager etter jeg hadde vært hos legen at jeg hadde fått fødeplass og ultralydtime :) Raskt svar fra sykehuset ja.
 
Så kjipt å få så seint, særlig hvis dere ikke vil si noe før dere har hatt den...

Jeg har ikke fått enda, men håper jeg får før 19+ for mannen drar på firmatur uka etter.. Og vil jo gjerne ha ham med.. Men er det ikke egentlig 17-19 det skal være da? 

Det ordner seg sikkert for skal på flere kontroller der før den tid, så kan ta det opp så setter de sikkert en time som passer. .tror jeg.. 
 
5 uker tror jeg :) tok laaang tid!
 
Eg er akkurat 17 uker på vei når eg skal.
Trodde egentlig eg var en uke lengre på vei så er derfor eg skal så tidlig, men ble flyttet tilbake en uke då eg va på tidlig ultralyd...
 
Forrige gang fikk jeg uke 17, når vi var hos jordmor fikk jeg beskjed jeg får henvisning nå til uken til ul, så uke 17, så uke 19 så uke 22 :P Får nok anledninger til å se lille ihvertfall.
 
Back
Topp