Ordinær ultralyd i morgen

Adoria

Glad i forumet
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Har ordinær ultralyd i morgen, 18+1, og er spent, håpefull og angstfylt på en gang.

Var på den ordinære alt det gale ble funnet sist, i november. Ikke noe fostervann og hjertefeil, og påfølgende svangerskapsavbrudd.

Selv om jeg har hatt hyppige ultralyder denne gangen, senest 16+2, hvor alt ser bra ut, kjenner jeg på stor angst i dag.
Har vært et tungt svangerskap til nå med mye uro og frykt, er jo så redd det samme skal skje på nytt.
Etter forrige ultralyd har jeg klart å roe meg mer og har kost meg som gravid og vært håpefull. Bare kjenner jeg fikk en knekk i dag og måtte lufte litt.

Håper jeg kan komme med gode nyheter i morgen, vil så gjerne bli mamma.♥️
 
Skjønner godt du er engstelig

Krysser fingrene for at alt fremdeles står bra til og at dere kommer i mål denne gangen.
 
Har ordinær ultralyd i morgen, 18+1, og er spent, håpefull og angstfylt på en gang.

Var på den ordinære alt det gale ble funnet sist, i november. Ikke noe fostervann og hjertefeil, og påfølgende svangerskapsavbrudd.

Selv om jeg har hatt hyppige ultralyder denne gangen, senest 16+2, hvor alt ser bra ut, kjenner jeg på stor angst i dag.
Har vært et tungt svangerskap til nå med mye uro og frykt, er jo så redd det samme skal skje på nytt.
Etter forrige ultralyd har jeg klart å roe meg mer og har kost meg som gravid og vært håpefull. Bare kjenner jeg fikk en knekk i dag og måtte lufte litt.

Håper jeg kan komme med gode nyheter i morgen, vil så gjerne bli mamma.♥️

Masse lykke til! ❤️ Kjenner igjen følelsene. Oppdaget også avvik på ordinær ul i høst og måtte avbryte. Sitter her i dag gravid uke 31 og alt ser tilsynelatende bra ut. Sender gode tanker!
 
Lykke til!
 
Vi tar med oss ting ja. Jeg fikk vite at ting var galt da jeg var 14 uker på vei da jeg fikk ultralyd pga en studie jeg var med i. I neste svangerskap var jeg også med i den studien, og møtte på samme jordmor som foretok forrige ultralyd. Det var skikkelig skummelt!
For min del avtok ikke angsten da, så det var vanskelig hele veien.
Ønsker deg masse lykke til med ultralyden :)
 
Masse lykke til! ❤️ Kjenner igjen følelsene. Oppdaget også avvik på ordinær ul i høst og måtte avbryte. Sitter her i dag gravid uke 31 og alt ser tilsynelatende bra ut. Sender gode tanker!
Ja, da kjenner du til det du også.♥️ Herlig å høre at det går bra nå, håper det samme vil gjelde meg.♥️
 
Vi tar med oss ting ja. Jeg fikk vite at ting var galt da jeg var 14 uker på vei da jeg fikk ultralyd pga en studie jeg var med i. I neste svangerskap var jeg også med i den studien, og møtte på samme jordmor som foretok forrige ultralyd. Det var skikkelig skummelt!
For min del avtok ikke angsten da, så det var vanskelig hele veien.
Ønsker deg masse lykke til med ultralyden :)
Uff, ja, man tar det med seg!
Jeg har valgt annen fødeplass denne gangen, så slipper heldigvis identisk opplegg fra sist, det må ha vært ekstra vanskelig!♥️
Takk for lykkeønskningen!♥️
 
Da har jeg vært på oul og alt så bra ut!♥️
Begynner å tro på at jeg skal bli mamma nå.♥️
Takk for støtten, jeg trengte det, er virkelig ingen dans på roser å ha dårlige opplevelser i bagasjen.
 
Da har jeg vært på oul og alt så bra ut!♥️
Begynner å tro på at jeg skal bli mamma nå.♥️
Takk for støtten, jeg trengte det, er virkelig ingen dans på roser å ha dårlige opplevelser i bagasjen.

Gratulerer så masse! Nei det er tøft når man har en vond erfaring bak seg. Man trenger alle gode opplevelser❤️
 
Uff, ja, man tar det med seg!
Jeg har valgt annen fødeplass denne gangen, så slipper heldigvis identisk opplegg fra sist, det må ha vært ekstra vanskelig!♥️
Takk for lykkeønskningen!♥️

Jeg ble litt vel var på ting. Husker jeg ikke kunne spise kinamat i starten av svangerskapet, for det var rett etter det at jeg mistet første gang. Tror nok det var lite sannsynlig at det hadde en sammenheng, men men :p
 
Godt å høre alt stod bra til
 
Back
Topp