Ordinær ultralyd i Drammen!

Cinnamon*

Gift med forumet
Er det noen som har hatt det...?
Var de hyggelige..? Tok de seg god tid...? Forklarte de hva de gjorde/så underveis...??

Har hørt så mye forskjellig så jeg vet ikke om jeg tør å ha så store forhåpninger. Sist hadde jeg ordinær på riksen, og det var en helt fantastisk opplevelse.. Fikk se babyen på en storskjerm i 45 minutter mens JM forklarte alt.

Jeg synes det var bra, men de har ikke storskjerm å greier da.

jupp.. jeg tok det på drammen.. husker ikke hvor lenge vi var inne.. men det var en go stund for di hadde fått helt nytt ul apparat [8D] men hu målte og forklarte underveeis.. spurte om det var noe vi lurte på.. også syns jeg å huske at hu kom med ca vekt på ungen ved fødsel.. men det stemte ikke[8D]

Jeg har tatt på Riksen og Drammen. Drammen er nok helt greit, men når man har  vært på Riksen blir alt en nedtur [;)]
de på riksen har jo kjempe gode apparat, men drammen har helt gjennomsnittlige...

Men, syns de er koselige de som jobber på Drammen altså [:)]

forrige gang var ul ok, denne gangen hadde vi ei fantastisk jordmor, 1 time fikk vi se de

Jeg har hatt det der, veldig hyggelig. Masse forklaring. De hadde akkurat fått nytt apparat og var opplæring så det var med en veldig dyktig kar. det var å klare fine bilder. Var på flere ultralyder på lillehammer etter på veldig dårlig i forhold. Men ingen storskjerm som andre har nevnt da.

ORIGINAL: Cinnamon*

Blir spennende og se imorgen da..!! :)

Hva syns du da?

Back
Topp