ordinær ultra

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Da fikk jeg brevet i posten :)
27mai skal jeg, er akkurat 19 uker da...
går fremdeles ikke helt opp for meg at jeg faktisk er gravid..null symptomer!

men må nok mase meg til en ultra mellom uke 12-14 og for å roe meg...

Da fikk jeg brevet i posten :)
27mai skal jeg, er akkurat 19 uker da...
går fremdeles ikke helt opp for meg at jeg faktisk er gravid..null symptomer!

men må nok mase meg til en ultra mellom uke 12-14 og for å roe meg...
Du burde da absolutt få en ul da, med din historie. Jeg fikk nærmest slengt en etter meg i uke 10, og takker ikke nei til det :)

Du burde da absolutt få en ul da, med din historie. Jeg fikk nærmest slengt en etter meg i uke 10, og takker ikke nei til det :)

ja gyn som henviste meg håpe jo jeg fikk en da...kanskje tregere med å sende ut det som ikke er vanlig..skal til jordmor om et par uker til, så hvis ikke jeg har hørt noe til da så får hun "mase" på dem at jeg skal ha.. uke 16-22 som sikkert blir en kjempe tøff periode...der vannet gikk sist på meg...
hvis ikke så kan i gå til vår private gyn igjen...verdt alle pengene.men håper å slippe!

ja gyn som henviste meg håpe jo jeg fikk en da...kanskje tregere med å sende ut det som ikke er vanlig..skal til jordmor om et par uker til, så hvis ikke jeg har hørt noe til da så får hun "mase" på dem at jeg skal ha.. uke 16-22 som sikkert blir en kjempe tøff periode...der vannet gikk sist på meg...
hvis ikke så kan i gå til vår private gyn igjen...verdt alle pengene.men håper å slippe!
Det ordner seg sikkert, for meg virker det som en selvfølge at du skal få det hvertfall!!

Back
Topp