ordinær UL

Guttemamma10og13

Gift med forumet
Eg var på kontroll for noen uker sider og da fikk eg høre fosterlyd og fikk vite at alt var bra. Legen min skulle bestille UL til meg i september..
Uken etter var eg på tidlig UL og da såg det ut som eg kunne være 1-3 uker lenge på vei enn det legen tror eg er. No gleder eg meg veldig til UL og lurer på korti eg får vite at eg skal på UL.
Får ikkje eg beskjed siden det var legen som bestilte? Må eg snakke med legen min for å få vite det? Hva gjorde dere? Ser det er mange som har fått datoen for UL =)

Legene sender henvisning til dei som har ultralyd, sjukehus som regel. Så skal dei sende time til deg, men syns du det tar lang tid, kan du sjekke om dei har mottat ein henvisning frå legen din. 

Ring legen din å hør, så sjekker han det sikkert ut for deg[;)]

ORIGINAL: Svartengel

Legene sender henvisning til dei som har ultralyd, sjukehus som regel. Så skal dei sende time til deg, men syns du det tar lang tid, kan du sjekke om dei har mottat ein henvisning frå legen din. 

Mas om det tar for lang tid.. endel som har opplevd at det "blir borte" på veien....

Lykke til:D

Jeg ringte dit for å høre om de hadde mottatt henvisningen og om jeg hadde fått time. Sånn fikk jeg vite det. I tillegg kom brevet kort tid etterpå. Bare til å ringe. [:)]

Takk for råd [:)] Ringte legekontoret og de virket ganske misfornøyd med at eg ringte de[8D] men de svarte at eg skulle prøve KK, der eg skal på UL. De hadde laget time til meg 22 september [:D] Gleder meg masse!

Back
Topp