Ordinær ul

Så gøy :) Når søkte du? Søkte på onsdag, så håper på innkallelse snart:happy: Skjønner godt du tenker sånn! Selv skal jeg ha to ultralyder til før desember, og kjenner jeg meg selv rett blir det fort en til før OUL :D:eek:
Og så lang tid gikk det før ny TUL var bestilt :laughing021 Bestilte til 1.desember. Da er jeg 14+3 ❤️ Håper å få sett kjønn og at alt ser bra ut! Så blir det ordinær 19+3, det føles jo enda ut som en evighet:shy:
 
Og så lang tid gikk det før ny TUL var bestilt :laughing021 Bestilte til 1.desember. Da er jeg 14+3 ❤️ Håper å få sett kjønn og at alt ser bra ut! Så blir det ordinær 19+3, det føles jo enda ut som en evighet:shy:
Haha! Godt det er flere av oss :cool::cool::Heartred
 
Og så lang tid gikk det før ny TUL var bestilt :laughing021 Bestilte til 1.desember. Da er jeg 14+3 ❤️ Håper å få sett kjønn og at alt ser bra ut! Så blir det ordinær 19+3, det føles jo enda ut som en evighet:shy:

Åååh neiiida, tenk på den FANTASTISKA tido me går inn i! Må vell ver den aller aller kjappaste måten å blåsa øve til OUL tid på :greet008:hilarious:
Det kommer berre til å flyyy avgårde nå, så berre spenn fast setebelte og vipps, halvveis og OUL e forbi:scared007:laughing021
 
Jeg fikk brev i går, OUL 6.januar, da er jeg 19+2☺️ fastlegen sendte henvisning da jeg var på første kontroll i uke 8.
 
Åååh neiiida, tenk på den FANTASTISKA tido me går inn i! Må vell ver den aller aller kjappaste måten å blåsa øve til OUL tid på :greet008:hilarious:
Det kommer berre til å flyyy avgårde nå, så berre spenn fast setebelte og vipps, halvveis og OUL e forbi:scared007:laughing021
Sant så sant. Starten er treig, men så flyr det avgårde. Blir gøy når magen syns litt:) Nå er det enda bare trøtthet og kvalme.
 
Jeg får også mest sannsynlig OUL den 5-6 januar, er da 19 uker på vei.
Hadde et ønske om å få vite kjønn den 22 des eller lillejulaften, da er jeg 17 uker.
 
Back
Topp