Ordinær UL

Pernille91

Blir kjent med forumet
Er det flere som har fått time til ordinær UL? :)

Jeg har fått time 30. April. Har egentlig sååå lyst å få vite kjønn på lille før påsken. Tror dere sannsynligheten er stor for at man kan se kjønn i uke 15 hvis jeg bestiller en privat UL? :)

Jeg har 2. mai. Det burde så absolutt være mulig å se kjønn i uke 15, om baby er medvillig.;) Selvfølgelig er det vel sånn at jo lenger på vei, jo lettere å se.

Fått time til OUL 9. mai, men vurderer sterkt å bestille en tidlig ultralyd for å gjøre nysgjerrigheten min fornøyd :) var på tidlig ul rundt uke 7, men da var den jo var ett lite knøtt

Har hørt man kan se det fra uke 14 :)

Jeg får vite fra NIPT-test om en liten uke. Sykt spent! :D Så OUL 20. mai blir bare for å bekrefte :P

Å! Jeg har ikke ordinær ultralyd før 6.6, men jeg har jo ikke termin før 3./5.11 så er jo helt innafor! Fikk brevet fra sykehuset i dag. Var en rar følelse! :rolleyes:

Jeg får (forhåpentligvis) vite kjønnet i uke 11 fra panoramatest, men synes det er så merkelig at de kan klare å skille ut en lille prosentandelen med fosterets blod fra mitt blod, og så analysere det. Helt merkelig! :eek::D

Er det flere som har fått time til ordinær UL? :)

Jeg har fått time 30. April. Har egentlig sååå lyst å få vite kjønn på lille før påsken. Tror dere sannsynligheten er stor for at man kan se kjønn i uke 15 hvis jeg bestiller en privat UL? :)

Legen mente bestemt han så kjønn denne uken 12+5. Så får vente å se om det stemmer :woot:

Vår gynekolog nektet plent å gjette på ul 12+3 desverre :hilarious: hun viste oss det da, og spurte hva vi trodde, var jammen ikke greit å si om det var tisselur eller hovne kjønnslepper. Vil tro det er mye enklere når du er 15 uker :happy:

Back
Topp