Ordinær ul!!!

Aboffa

Glad i forumet
*MIA*
Julibarna 2019
Jeg har faktisk fått time til ordinær ul!!!! Sykt å tenke på!!! 4.2 ble det! Selvfølgelig er ikke sambo hjemme da, så jeg skal ringe i morgen og be på mine knær om å få det uka etter :p
 
Oi, allerede?!? Her tar det alltid litt tid fra legen sender forespørsel før vi hører noe, men regner med å få i løpet av starten på februar, jeg også :) Blir spennende!
 
Har ikke hatt første svangerskapskontroll ennå! Men tipper vi får time i begynnelsen av februar :)
 
Eg e i uke 18 i slutten av februar, så eg får nok ikke time til OUL før slutten av feb, begynnelsen av mars :dead: veldig kjedelig å ha termin i slutten av en termingruppe. Føler eg ligger så sykt langt bak alle andre!
 
Ikke hatt første ordinære kontroll enda, så blir nok ikke til at jeg før vite om oul før etter jul. Skal vel ha den i slutten av januar.
 
Hehe har heller ikke vært på 1.svangerskaps kontroll enda så :p

Antar det blir i slutten av februar :)
 
Har ikke vært på første svangerskapskontroll ennå og skal ikke før i begynnelsen av januar. Er ikke 18 uker før i midten av februar så får nok ikke før da:)
 
Har fått time 15 februar, men vet det er for tidlig siden mens termin ikke stemmer men det var den jordmoren ville følge, å som hun sa det er ikke verre en at du får to UL da, og det gjør jo ingenting :D
 
Så spennende!!! :) jeg har ikke vært på første kontroll hos jm, men det skal jeg om ca 2 uker :)
 
Eg e i uke 18 i slutten av februar, så eg får nok ikke time til OUL før slutten av feb, begynnelsen av mars :dead: veldig kjedelig å ha termin i slutten av en termingruppe. Føler eg ligger så sykt langt bak alle andre!
Da er vi to :)
 
Back
Topp