Ordinær UL

Mie91

Andre møte med forumet
Har dere vært på den ordinære ultralyden?:) I går var det endelig vår tur til ordinær ultralyd, det var godt å få en bekreftelse på at det bor en frisk å aktiv baby i magen min ;-) Vi spurte om kjønn å hun svarte "dette ser ut som en jente" ;-) Vi gleder oss utrolig mye!

Nå har jeg selvfølgelig lyst å gå litt bananas på rosa klær i baby avdelingen :happy093 Vi har ikke kjøpt noe enda, men er vel på tide å få snope litt ;-) Men litt redd for å kjøpe masse rosa så er det en prins , hehe..Noen andre som kjenner på den? :)

Har dere vært på den ordinære ultralyden?:) I går var det endelig vår tur til ordinær ultralyd, det var godt å få en bekreftelse på at det bor en frisk å aktiv baby i magen min ;-) Vi spurte om kjønn å hun svarte "dette ser ut som en jente" ;-) Vi gleder oss utrolig mye!

Nå har jeg selvfølgelig lyst å gå litt bananas på rosa klær i baby avdelingen :happy093 Vi har ikke kjøpt noe enda, men er vel på tide å få snope litt ;-) Men litt redd for å kjøpe masse rosa så er det en prins , hehe..Noen andre som kjenner på den? :)
Hehe... Vi fikk også vite at vi får ei jente. Eller mest sannsynlig ei jente. Har kjøpt litt rosa, og strikker teppe i rosa. Ble en gang spådd gutt, jente, gutt.. Så jeg har trua på at det stemmer. :p men skal på ny ul i uke 32, så får det bekreftet da.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Gratulerer med en jente :)
Vi får også jente, jordmoren var ikke i tvil, så jeg har shopper rosa.

Gratulerer med ei prinsesse i magen :-)
Vi var på oul for 2uker siden, her fikk vi ikke vite kjønn siden navelstrengen lå mellom bena, så ho var usikker på kjønnet. Tror ikke de tør å si noe, hvis de ikke er helt sikre. Men det er jo menneskelig å feile såå ;-)

Gratulerer med jente :)

Her var det ikke tvil om at det er gutt :) så det ganske tydelig selv før legen sa det :)
Men har ikke handlet så masse for det om, men er litt kjekkere å handle noe når man vet kjønnet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her sa jordmor at det 80-90-kaaanskje mer enn 90 % sikkert er ei jente, så jeg shopper rosa! :) Tar ikke av lappene på klærne da, så om det skulle vise seg å være feil så får vi levere det tilbake. Skal på ny ul om 1,5 uke, får forhåpentligvis bekreftet det da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

va på ul idag og jordmora va ikke i tvil. Ho sa at ho så begge kjønnsleppan så æ har allerede rukket å handle rosa:)

Her var jordmor ganske sikker på at det er gutt i magen... Så det selv før hun sa noe:) har også hatt tidlig ul i uke 15 og spesialisten var 99 % sikker på gutt også. Så her har jeg handlet blått:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jeg skal mandag:) er så spent. .. lurer virkelig på hva som gjemmer seg der inne. håper alt er bra med den lille.

Gratulerer med jente i magen :)
Jeg skal neste fredag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer med jente i magen. Jeg fikk i siste øyeblikk høre at det mest sannsynlig var ei jente. <3 Greide ikke helt å tøyle meg selv, så her flyter det over av rosa ting overalt. Så vi får satse på at hun hadde rett. ;)

Gratulerere så mye med jente :) Vi har bestemt oss for ikke å vite kjønn denne gangen, så her blir det kun handlet inn nøytrale klær! Stortsett det jeg liker best uansett :P

Back
Topp