Ordinær UL?

Mie91

Andre møte med forumet
Hvor langt der du på vei, å hva tid fikk du brev om ordinær UL?:) Hva tid skal du på ordinær ul?

Jeg er 15+3 idag, men har ikke hørt noe om ordinær ul. Var hos legen for en måned siden, han skulle sende henvisning... Sykehuset har heller ikke mottatt noen henvisning på meg:confused004 Har lyst på en dato for ordinær ul snart!

Jeg var hos jordmor da jeg var 12 uker og hun sendte henvisning men fikk ikke svar i flere uker... Derfor ringte jeg til sykehuset og fikk beskjed på at jeg har time 8 okt og de har sendt brevet til et annet adress enn det jeg hadde.

Jeg blir 18+6 den 8 okt på oul

Prøv å ringe til sykehuset eller til legen din:)

Var hos fastlegen 8+3 fikk fødeplass og OUL et par dager etterpå.

Er 18+2 på OUL i dag.

Jeg var på tidlig ultralyd i uke 14 og fikk da ny time med engang og den er 8 oktober da er jeg 18+1. I mitt første svangerskap fikk jeg brev i posten 2uker før timen, og det er normalt og ha ultralyd mellom uke 17-20 ;)

Fikk time rett etter jeg var der på tidlig ul i uke 11. Har time når jeg er 18+2. Sist fikk jeg ikke innkallelsen før et par uker før. Var da på Ul i uke 19. Siden sykehuset ikke en gang har fått henvisningen ville jeg nok ringt legen å hørt:-)

Jeg var hos legen når jeg var 8+5 og fikk brev fra sykehuset 4 uker senere. Skal på oul 14oktober, da er jeg 18+5

Legen sendte henvisninga når jeg var hos ham i uke 13, fikk brev fra sykehuset da jeg var i uke 14. Så dèt gikk jo fort. Men jeg skal ikke på UL før 4. Nov; da er jeg 20+4..! Leeenge til :(

Skal på OUL i morgen, 18 uker da! De trodde det var jente sist, men ikke 100% sikker. Mulig vi får en bekreftelse i morgen om lillegull vil vise aeg frem. Spennende

Back
Topp