Ordinær ul :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
I dag var endelig den store dagen :) Ul viste en aktiv liten krabat :) Alt var fint :) Samme termin som tidlig ultralyd viste, 5 oktober :) Har morkaka på fremre vegg, men jeg kjenner mye bevegelser likevel :) Krabaten hadde navlestrengen mellom beina så jordmor ville ikke si noe om kjønn. Veldig gla for at alt er bra, men er sååå NYSKJERRIG på hva det er ;) ImageUploadedByBV Forum1367849329.768467.jpg

Veldig fine og klare bilder dere har fått. Så får vi se da om dere klarer å vente til fødsel eller om det blir en ul til senere? :)

Så godt at alt er bra! :) Skjønner godt du er nyskjerrig, jeg er såå nyskjerrig på hva som skjuler seg hos meg hehe

Skal ha 3D ul siden vi gjorde det med sønnen vår :) Synes det var så koselig :) Så blir bare å smøre seg med tålmodighet i ca 7 uker :p

så gøy nå når en etter en har fått vært på OUL :D

Så bra alt stod bra til :) Kjedelig å ikke få vite, det er jo lenge nok å vente til oul :P

Så bra alt stod bra til :) Kjedelig å ikke få vite, det er jo lenge nok å vente til oul :P

Ja, hadde jo virkelig lyst å fått vite. Men viktigste var at baby hadde det supert i mammas mage :) Sååå får jeg bare finne meg litt mer tålmodigheten eller annen plass i sjela ;) hihi

Så bra at alt stod til bra med krabaten:) Du får smøre deg med tålmodighet i noen uker til da;)

Da va 3D ul bestilt til 9 juli;) er da 27+5... Får nå håpe de kan se kjønn da, så man kan få shoppet litt annet enn nøytralt tøy :p

Så fint bilde - gratulerer med frisk baby :-) Du får bare smøre deg med tålmodighet frem til 3D da - de 7 ukene går nok fort :-)

Så bra det var en frisk og aktiv baby i magen :)
Har du noen følelse på kjønn da, selv om dere ikke fikk vite? Tenker ukene frem mot 3D kommer til å gå kjempefort ;)

Gratulerer!=) viktigste er jo at alt så bra ut! Og så har dere noe å se fram mot til 3d ul da=)

Så bra det var en frisk og aktiv baby i magen :)
Har du noen følelse på kjønn da, selv om dere ikke fikk vite? Tenker ukene frem mot 3D kommer til å gå kjempefort ;)

Jeg har jentefølelse, så blir spennende. Sist hadde jeg guttefølelae og det stemte ;) Hehe, ja håper ukene fyker avgårde ;)

Back
Topp