Ordinær ul :)

LykkeLene88

Forelsket i forumet
Da har jeg fått time til ordinær ultralyd, spennende! 4 Juli :D
Flere som har fått time?

Ååå, så spennende! Har ikke vært på første kontroll enda, jeg. Har time 7. mai.
Men skal på tidlig UL 14. mai da, det blir kjekt. :-)

Jeg fikk time hos legen uka etter jeg fant ut jeg var gravid, men det er grunnet to aborter.. Har vært på en ul og skal på en til førstkommende torsdag.. så her er det mye oppfølging!
Men med førstemann, så var det ikke første kontroll før senere i svangerskapet :)

Har ikke vært på 1 kontroll enda jeg heller, skal 23 mai.
Gleder meg masse til å få time til ordinær UL, hjelper å ha ting å glede seg til, føler tiden går så sent :P
Men skal også på tidlig UL 21 mai så får sett den lille før første kontroll, det gleder vi oss masse til :)

Skal ikkje på første kontroll før 6 juni, så det blir nok ei stund før e får vite om time til ul. Får vell ul i juli en gang, greit å slippe å vente så lenge etter e har fått vite det, utålmodig av me :P

Har ikke første kontroll før 21 mai. Har også to aborter bak meg.
Tror det er veldig opp til hver enkelte hvor mye oppfølging man ønsker etter å ha gjennomgått aborter.. Jeg var veldig på det helt fra starten av dette svangerskapet at jeg ønsket grundig oppfølging.. Også har jeg en fast gynekolog jeg har vært hos i forbindelse med abortene, og han ønsker å følge meg ekstra opp selv..

Tror det er veldig opp til hver enkelte hvor mye oppfølging man ønsker etter å ha gjennomgått aborter.. Jeg var veldig på det helt fra starten av dette svangerskapet at jeg ønsket grundig oppfølging.. Også har jeg en fast gynekolog jeg har vært hos i forbindelse med abortene, og han ønsker å følge meg ekstra opp selv..

Deilig med god oppfølging da! :) får slappe mer av da... :)

Back
Topp