Ordinær UL

Tobaja

Flørter med forumet
Fått time til ordinær UL mandag 27 august! Dagen etter at vi kommer fra ferie :)
Men er litt redd for at det er litt tidlig, men men..
Blir spennende!!!
Litt kjedelig også, for da mister jeg 4 skoledager i strekk, men må jo nesten bare bli slik...

å du er heldig som har ul å glede deg til allerede :) er det etter første legetime at man blir henvist til ordinær ul? så man går på første legetime, det blir sendt brev og så får man brev om når man blir innkalt til ordinær ul?

jeg har jo vært gravid og fått barn før, men husker jeg noe? nei hehehe

Å, så gøy å ha någe å gleda seg til då :)
Kor langt e du på vei når du ska ha UL?

potetskrell skrev:
å du er heldig som har ul å glede deg til allerede :) er det etter første legetime at man blir henvist til ordinær ul? så man går på første legetime, det blir sendt brev og så får man brev om når man blir innkalt til ordinær ul?

jeg har jo vært gravid og fått barn før, men husker jeg noe? nei hehehe

stemmer, etter legetime så får du brev og blir inkalt til ordinær ul.. men husker sist så tok det noen uker før brevet kom... nervepirrende! :)

Du får nok se masse selvom du er 16 eller 20 uker på vei :)

jeg har fått time 7 september. da er jeg 18+1.. forige gang var jeg 19+1.. da kunne de ikke se kjønn.. spennende om vi får se denne gangen! gleder meg så til å se magetrollet mitt! <3 har ikke helt skjønt enda at jeg skal ha en til! så det blir moro å få se den lille sprelle

Vi skal inn 10 september er da 18+4, fikk først time 18+0, men måtte bytte den siden jeg er bortreist. Gleder meg:)

Moro! Hvor lang tid tok det fra legetime til brevet kom? Forrige gang fikk jeg det etter bare et par dager, og nå har det gått to uker.. er et annet sykehus, og annen årstid, så det kan jo ha noe med saken å si, da.. utålmodig! :P

Back
Topp