Ordinær UL

Jeg skal idag

Dere må oppdatere når dere har vært der :) :)
 
Da har jeg vært på ultralyd:) Det var en liten gutt som romsterte inni der:D <3
 
Så godt at det så bra ut med barnet. :)
Koselig at dere fikk vite kjønnet også. Er så spent på min ultralyd om en uke. :)
 
Jeg fikk vite at det var en jente inni der. :) 

Har alle vært på ordinær UL nå? Eller er det noen som fremdeles venter? 
 


lillys skrev:
Jeg fikk vite at det var en jente inni der. :) 

Har alle vært på ordinær UL nå? Eller er det noen som fremdeles venter? 



Æ ska itj på ordinær ul før 15 august, e 20+3 da :) Ska ikke vit kjønnet :)
 
Jeg har heller ikke vært på ordinær UL.Skal ENDELIG til tirsdag,14 august. :) Da er jeg akkurat 21 uker på vei..Har gått og ventet lenge på dette.
Hovedgrunnen til at det gikk lang tid før timen er,er visst pga ene jordmora er sykemeld,så er visst bare 1stk som tar en god del mennesker fra Porsgrunn/Skien området...

Vi har lyst til å vite kjønn hvis mulig,for er så mange som vil så gjerne vite..(og som vil vite så de kan strikke "riktige" farger etc...)
 
eg var på ordinær Ul første gang i juni (da i i uke 16), men var for tidlig ute, så vart innkalla i juli, (då 19 uker).. heilt fantastisk følelse:) og var så heldig å få 2 ordinær Ul :)

til alle dåke som gleder dåke til å vite kva det blir, så ikkje bli skuffa om dei ikkje ser det.
her låg babyen vår begge gangane slik at det var umulig å sjå kva som var der inne..
men som eg sa, så lenge alt var bra og barnet eg venter er frisk, så er eg fornøgd :)

blir spennande å sjå kem som dukker opp 01.12.12 :)
 
Jeg fikk vite at det mest sannsynlig var jente på ordinær UL. Endte opp med å gå til en privat i tillegg, var så nysgjerrig på å få vite kjønnet mer sikkert. På den private var de mye mer sikre på jente. Så da får jeg tro på det. Stor opplevelse å se babyen. 
 
Back
Topp