ordinær ul

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Har fått time til ordinær ul. 12 julim flere som har fått?:-)
 
samme dag som mej :) he allerede vør 2 ganga tidligere men bli den ordinære som bli mest spennende sia vi får vite kjønne da :)
 
Nice da:-) ej me he vør to ganga :-) eine bestilte ej privat me en gang ej fant ut at ej va gravid. så når ej va på legen henviste ho mej for å sjekke kor langt ej va på vei :-)
 
vi he prøverør so da får en ultralyd i 5 uke for å sjekke om alt he festa sej som d skal å so fikk vi en i uke 13 for å sjå om alt va som d sku :)
 
Jeg har fått time 3 juli :)

Men har vært 3 ganger allerede og fått en antydning til at det blir en gutt, så det blir litt spennende å se om de kan bekrefte det :)
 
Har fått 19 juli :) På bursdagen min :D Så håper alt står bra til med den lille :D
 
har ikke fått enda jeg Må ha skjedd noe med papirene jordmor sendte til sykehuset, for hu sa da på første kontroll i uke 9 at hu skulle sende med en gang..nå er jeg snart 16 uker, og har ikke fått dato
 
Jeg skal nå på fredag ;) da er jeg rett ovrr 17 uker... Gledermeg hihi. Får vi vite kjønnet, så blir det kick start på shoppinga : Dg
 
5 juli her :D syns det er sååå lenge til. Hehe
 
10 juli. Var på ul 29 mai også vi for å se om alt var bra siden jeg hadde en liten blødning. jeg var 12+6 da jeg Gikk inn og13+6 da jeg gikk ut:-D. En uke var unnagjort På 15 min:-)
 
Vi skal 2. Juli, gleder oss veldig! :)
 
12.juli her også :) Som jeg gleder meg!!
 
Har ikke fått time enda...

Og litt off topic, men kan dere skrive bokmål/nynorsk. Sliter litt med å forstå når dere skriver på dialekt ;) 
 
UL time 24 juli..da er jeg 18 uker på vei :)
Er også så heldig at legekontoret jeg går til har egen UL maskin...så den skal vi prøve neste torsdag når jeg har time...:D Gleder meg!!!
 
Vi venter fortsatt på brev fra Ahus. Legen ringte forrige uke siden det da var over en måned siden han sendte papirene. De har visst bare så sinnsykt mye å gjøre at jeg ikke kunne vente å få brev før det hadde gått 1 til 2 uker til.. Så får vel bare vente da. Men er jo litt kjedelig siden det kan komme til å kræsje  med ferieplanene.. Ikke så lett å bytte time til vanlig og ihvertfall ikke på kort varsel.
 
her skal vi på UL den 6 august :D leeeeeenge til,så håper tiden frem til ferien går fort :p ferien trenger ikke gå fort igrunn :p
 
Æ har itj fått time enda,men dein dukke vel opp i posten etter hvert :)
 
18.juli
 
Back
Topp