Ordinær Ul...

Lykke.

Forelsket i forumet
...er unnagjort og vi venter en liten gutt :-) Alt såg tipptopp ut, og den lille såg ut til å ha det bra! Hipphurra!!

Gratulerer så mye med gutten i magen =D

Så hyggelig å høre, gratulerer med gutt i magen ?

Så bra att alt var bra.

Gratulerer med en liten gutt i  magen :)

Gratulera med en liten gutt i magen;)!!

Gratulerer med vel overstått UL!

Hurra hurra.. Så flotters!!! Gratulerer så mye med en liten guttebass :)

Hurra  jeg var også på ordinær UL i dag og alt ser bra ut med gutten vår også, synes det er kjempestas med gutt 

grattis me gutt :-) det e SÅ JILLT ME GUTTA :-) eg har 3 små og ein store :-) han i 30-årå var føste mann igjennom vannsprederen i dag

Gratulerer så mye :) Hadde du noe tanke før du du reiste på ultralyden om hvilket kjønn det kunne være?

Gratulerer så mye :) Hadde du noe tanke før du du reiste på ultralyden om hvilket kjønn det kunne være?

Gratulerer! :D Har du hatt "guttesymptomer?" jeg hadde nesten kun jentesymptomer og jaggu var det jente også :P

Gratulerer med gutten i magen :) koslig da :D

Jeg hadde fra dag en av guttefølelse, mens alle rundt meg mente det var jenten denne gangen ;-) hadde samme følelse sist også, og begge gangene har magefølelsen vært korrekt. Må si jeg ikke vet noe om jentesymptomer kontra guttesymptomer, her var det bare en følelse som sa meg at slik var det :-)

Takk takk for gratulasjoner, det glemte jeg å si i forrige innlegg! Ønsker alle som ikke har vært på UL enda, lykkelykke til! Det er så fantastisk å få sniktitte på den lille skatten i magen!

Back
Topp