Ordinær ul

*Josefine

Forelsket i forumet
Har alle fått innkalling til ordinær ul?
Jeg skal på første legekontroll i uke 11 som er om 1 uke. Så håper svangerskapspapirene blir sendt inn fort så jeg kan få en dato å se fram til

Jeg har ikke fått innkalling. Ska på 1. kontroll i mårra. Så blir vel sendt inn da. Er i dag 11+3

Jeg har fått innkalling til ordinær Ul den 9.juli :) :)
Fikk innkallelsen ca 3 uker etter jeg var på min første svangerskapskontroll.

hadde første kontroll for 4 uker siden, ikke fått noen innkalling enda. Men ser det er flere som tilhører Ahus som ikke har fått det..

Jeg har ikke fått enda. Legen sendte det inn forje uke. Så håper jeg får den snart :)

Har fått det, skal på ul 17 juli :)

SunShin skrev:
hadde første kontroll for 4 uker siden, ikke fått noen innkalling enda. Men ser det er flere som tilhører Ahus som ikke har fått det..

Spurte inne på november ang Ahus. Der var det en som hadde snakket med de som satt opp timer og de holdt på å sende ut timer til de som har termin i november nå. Så forhåpentligvis er det ikke lenge til vi får innkalling også :)

Papirene ble sendt for 2 dager siden så det kommer nok en gang. Har vært på 1 ul og skal på en til 13 juni. Også blir det ordinær ul. og kanskje ett par ekstra senere.

Har ikke fått papirene i posten, men ringte henvisningskontoret på ullevål/riksen en uke etter jeg hadde vært hos legen for å høre om de hadde fått henvisningen. Det hadde de ikke, så den snille damen la meg inn i systemet. Da jeg ringte en uke senere fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått time 10. juli :)

Hadde jo sikkert kommet papirer i posten før eller senere, men syntes det var greit å finne ut av det siden ul ville havne midt i ferien vår. Greit å kunne planlegge litt :)

Jeg har fått time 22juni, da er jeg 17 uker på vei :)

Vi skal inn 11.7

Jeg får ikke innkalling for jeg går privat . Skal på 12 ukes kontroll med ultralyd på mandag og da finner vi en time til ordinær ul :)

Har ikke vært til den første skikkelige svangerskapkontrollen, skal til den på mandag, så da regner jeg med henvisningen blir sendt da...
Men på mandag skal jeg jo på fjerde ul også da så ikke noen krise for min del... Bare alt ser bra ut på mandag så skal jeg klare å vente til slutten av juli...

Inkallingen min lå i postkassen allerede 2 dager etter min første svangerskapskontroll :-)
Skal 19.juli og er ca 18+5 da :-)

skal på ul 5.7 :)

er 14+1 i dag!

Skal inn 6 Juli :-)

Jeg skal fredag den 13juli.. Wæææ.. Litt av en dato;))

Back
Topp