Ordinær UL

*FrøkenA*

Glad i forumet
Dere som har fått time til ordinær UL, når har dere fått time og når har dere termin? Ønsker alle en strålende helg i solen!!

Fått time 25 Juli :) Å muligens termin er 23 Desember :)

Har termin 27 desember og fekk time til UL 31 juli...Men siden sambo jobber på sjøen fekk jeg byttet til 24 juli...da er jeg akkurat 18 uker etter mine beregninger :)

Hei Frøken A! Jeg har termin 6.Des. Jeg skal være tre uker i Hellas i sommer, så jeg ønsket UL før jeg reiste - for å høre og se at alt var greit <3  Jeg fikk 12.juni (Uke 15). Jeg ønsker å vite kjønnet - så jeg regner med det er for tidlig da - og at jeg må ha en ekstra UL. 

Jeg har termin 3. des og fått ordinær ul 27 juni. Ut fra den terminen er jeg vel 17+4 eller noe sånt. Gleeder meg! (og gruer meg litt)

Har ikke fått enda jeg, bare går å venter på brev i posten! :-) Gleder meg. blir vel i begynnelsen av juli, siden termin er 5 des.

Termin 2. Desember og ultralyd 2. Juli. Gleder oss!

Usikker på termin. Jeg tipper det er 18. desember, men det kan være jeg har termin helt i begynnelsen av desember.
Har fått time til UL 9.juli

Termin: 11 Desember
UL: 17. juli :)

jeg har fått time 18 juli, da er jeg 20 uker,, syntes det er sent? Har termin 10 desember..

Har fått time 25 juli. Termin er 24 Desember, så er da 18+4 :)

Termin 12. Og ul 09.juli

Så mange som har fått time. Noen som skal på Ahus? Jeg venter fortsatt på svar....

Foreløbig termin: 4 desember
Ordinær UL: 5 juli :)

Fått time til ordinær UL 3. juli, da er jeg 19+5, mener jeg på. På grunn av at vi skal gifte oss 23. juli spurte jeg om å få UL litt senere enn det de opprinnelig hadde satt opp.

Back
Topp