Ordinær ul

wimza82

Betatt av forumet
På trosdag var det endelig min tur for ordinær ul.Alt så veldig bra ut og termin ble satt til 7.10.Jordmor spurte om vi ønsket å vite kjønn,sa nei til det.Tror dere jammen meg ikke hun plumpet ut med det rett etterpå? emoticon
Men sagt er sagt.Sambo og jeg har uansett bestemt oss for å holde det hemmelig litt til.Kjipt,men det hadde nå blitt en gutt eller jente uansett! :)

Nei, er det mulig!!???!! Litt tragikomisk (sikkert fordi jeg har drømt at det samme skjer med meg), men utrolig teit når man sier man ikke vil vite. Håper hun rødmet og stotret big time etterpå!

Uff så uheldig da:( De er nok så vandt med at folk takker ja til å få vite det.
Hun ble nok litt flau tenker jeg. Det viktigste er jo at alt så fint ut, så får du og samboeren din kose dere med hemmeligheten i magen!

Så godt at alt er bra:) men så kjipt at hun ikke klarte å holde seg:/

Jordmor ble veldig lei seg.Å glippe slik hadde hun aldri opplevd før påstod hun,så jeg kunne nesten ikke annet enn å le det hele bort.Tragikomisk! ;)
Skal mest sannsynlig på en ekstra ul for å måle vekst da jeg fikk et stort barn sist.Så da kommer jeg til å spørre om kjønnet fremdeles stemmer.Ungen var frisk og sparket livlig (jeg kjenner ingen tegn til liv enda) så da er jeg fornøyd! ;)

Huff, det var jo dumt at hun lempet ut med det etter dere hadde sakt nei. Hun glemte seg nok ut et øyeblikk! Godt alt så bra ut i det minste :-)

Så bra at alt var bra;) Men veldig typisk at hun plompet ut med det da, ellers føler man kanskje litt ubehag for å spørre om man ønsker å vite det;) 

Back
Topp