Ordinær UL

BIBBI3

Forumet er livet
Hei, jeg lurer på når dere fikk brev fra sykehuset om ord. UL? Har ikke hørt noe enda.. synes det er rart.. men kanskje jeg er bare utålmodig, ;)

Her tok det snaut 2 veker fra legen min sendte inn papirene t sykehuset til eg hadde brevet i posten

Tror ikke tok mer enn litt over en uke.

Hmm.. dette er mitt tredje svangerskap så kanskje veteranene må melde seg selv? ;)

Spørs om jeg må ringe fastlegen på mandag og høre om papirene er innsendt

Mitt forrige svangerskap endte med innleggelse fra dag 1 (uke 4) og jeg husker dårlig om hvordan det var med mitt første for over seks år siden.. I tillegg har jeg dårlig historikk så føler meg "glemt". Vant til tett oppfølging.. men men, ingenting er bedre enn å ha et "normalt" svangerskap om det går an denne gangen. xxx :)

Jeg har heller ikke hørt noe fra sykehuset, fem-seks uker siden første kontroll..
Tenkte det gjerne tok litt tid,men nå tror jeg jammen jeg skal ringe sykehuset mandag å purre på.

Hmm... Tok ca 1 uke fra legen sendte papirene.... Du får ringe å høre.

Tok ca en uke fra jeg var hos legen til jeg fikk brevet fra sykehuset.

Har heller ikke fått... Var hos legen på fredag å spurte. Og hun hadde glemt å sende inn :-/ Ennå sa hun at hun hadde gjort det sist. Blodprøvene måtte jeg og ta på nytt for dem hadde glemt å merke glassa. Ble en smuule irritert. Men nå håper jeg papirene kommer i posten ganske snart. Tidligere har det bare tatt et par uker...

Tok 3 dager fra legebesøk til jeg fikk brev ;)

Back
Topp