Ordinær UL!

idabh

Glad i forumet
Da har vi vært på ordinær UL på selveste fredag den 13;) Jenta vår sprellet masse, og ser fremdeles frisk ut! Hjertet så normalt ut:) Vi skal på ny UL igjen hos spesialistene den 9 feb, bare for å være heeelt sikker! Kjenner at hver undersøkelse gjør meg roligere, men det er selvfølgelig noen dager hvor bekymringene kommer, siden de ikke kan se Alt med disse undersøkelsene. Tenker ofte på det å kanskje få oppleve at den lille jenta kikker meg inn i øynene.....Det hadde vært så fantastisk å få oppleve blikkontakt, og alt det den kontakten betyr, med barnet mitt! Det er noe jeg virkerlig har savnet med sønnen min...Selv om han gir meg sååå mye mer enn man bare kan forestille seg<3

Ellers så stemmer UL termin med mens termin, så den er fremdeles den 15 juni:)

Så godt at alt ser bra ut med jenta deres!! :)
Vi får krysse fingrene for at du får oppleve blikkontakt med henne.. Kan ikke sette meg helt inn i hvordan dere har hatt, og har det, men skjønner at sånne ting som blikkontakt blir et savn. Får håpe at dere får oppleve med jenta, det dere ikke har fått oppleve med gutten deres. Også blir det sikkert masse ting dere har opplevd med gutten, som dere ikke får med jenta, fordi han er den han er. :) 

gratulerer så mye med ei lita prinsesse;) så satser vi på att alt er bra med henne

Gratulerer med jenta og at alt så normalt ut <3 =)

Back
Topp