Ordinær UL

nr.2:)

Forelsket i forumet
Ja da har  jeg fått time til UL,Fredag den 13.Januar emoticon  iiiih,håper ikke det er noe dårlig tegn altså! *litt overtroisk* :p Uff altså :p
Skal til legen på tirsdag,så håper på å høre hjertelyd da,det er det viktigste <3

Er jeg heldig får jeg sikkert time til UL når jeg er i Miami ;p Man kan si det ikke passer sant? Det er ikke sånn "du får denne dagen, kan du ikke, synd for deg"?

Vil tro du kan bytte den timen der også som det er med andre lege timer! Hadde veldig lyst til å bytte jeg også når jeg så datoen:P men er det noe galt så vil det jo være det uansett dato.

Mhm. Egentlig så vil jeg ha UL med en gang fordi jeg ikke har symptomer ;p Også tror jeg at jeg kanskje har gått ned litt i vekt etter mageviruset jeg hadde. Levde på vann og saftis i noen dager. Ikke mye næring i det lzm.

Nå måtte jeg sjekke og jeg skal også den datoen :) har vært på tidlig ul også og da var alt fint

Jeg kunne ikke på oppsatt dato med første mann, og ringte og fikk ny dato. Jeg var heldig og fikk en tidligere dato da det var flere som hadde booket opp, men mest vanlige er nok at du får en senere time.

Jeg synes i hvert fall det vil være veldig rart dersom du får beskjed om at du MÅ ta den oppsatte datoen, eller ingenting.

Liker fredag den 13 jeg. Overtroen vi hadde i norge før kristendommen likte også fredag den 13 og svarte katter var ansett som lykke. Så ikke tenk så mye på overtro :) den kan fort bli snudd igjen, hvem vet? :)

Det beste som har skjedd meg i livet, var på en fredag den 13..Jeg fikk min sønn da, derfor er det HELT umulig at denne dagen er noe ulykkesdag

Så du kan trygt ta UL timen da:)

Back
Topp