Ordinær UL

Gizmonie

Elsker forumet
Ja det var jeg på i dag, Utrolig deilig å ha vært på altså.
Har ikke merket noe liv, og jeg er over 18 uker på vei og har bekymret meg litt over det siden jeg er 2 gangs og skal kjenne liv litt tidligere...Men lille frø sparker på livmora, som altså ligger fremme.  Småen var frisk og aktiv som bare det.
Stas med Ul altså. Gled dere jenter dere som ikke har kommet dit enda.

så bra at alt var fint med den lille

fikk du vite kjønn???

Vi gleder oss veldig, klarer nesten ikke vente, 14 dager igjen..her er det blitt endel liv i magen, beroligene å kjenne ja..

godt at alt var bra gleder meg fryktelig mye til det er vår tur til ul!!

nei fikk ikke vite kjønn
Må nok ta 3d i uke 28...er for nyskjerrig ....siden baby snudde seg med ryggen til mistenker jeg at det er en jente....blir spennede å se

Gleder meg masse til det er min tur om 11 dager! Er andregangs selv, og har ikke kjent noe enda. Men magen vokser, så da må det jo bare stå bra til :)

Så bra alt var fint med den lille:) er fantastisk å se babyen :)

Så herlig da!  Jeg gleder meg til det er min tur på tirsdag!

Så bra å få vite at alt er bra med den lille

Så gøy med ultralyd da, og så bra at alt såg fint ut.
Forstår godt at du er nysjerrig på hva kjønn det bler.

Vi gleder oss masse til vi skal i neste uke. 

Gratulerer så mye!! :) skjønner dere må ta en sniktitt i uke 28! herrlighet! ikke lenge til det heller!

morkaka mi ligger også forran, og det gjorde den sist gang også... husker at jeg ikke kjente liv før en stund etter UL. var vel rundt 20-21 uker på vei før jeg kjente noe...

men denne gangen har jeg kjent liv fra uke 10/11 ca.. han/hun sparker as we speak nå! magisk følelse! <3

gleder meg til vår tur, om 10 dager!!!! :D

Bare å glede seg Girlypai Morro at vi deler termin forum igjen. Du tilhører juli 2010 ikke s ant

Back
Topp