Ordinær ul?

mininr2

Andre møte med forumet
Har alle sammen vært hos legen På første kontroll? Og fått time til ordinær ul? Bare jeg som ikke har fått noen av delene? Skal ikke til legen før 8 nov og de søker jo da, Så får ikke beskjed om det før senere allikevel:S

Jeg har vært hos legen, men har ikke fått time til ul enda. Vet bare at det blir i uke 18 - det har jeg fått lovnad om! Og det er bare 6 uker til!!!:)

Jeg skal ikke til legen før i november og jordmor i desember.
Ikke fått noe UL enda, men regner med legen fikser det når jeg er der. Er jo en stund til jeg skal dit uansett :)

Jeg skal ikke til legen før i november og jordmor i desember.
Ikke fått noe UL enda, men regner med legen fikser det når jeg er der. Er jo en stund til jeg skal dit uansett :)

Jeg var hos legen i uke 9. Fått time til ord.UL 5 des

Jeg har ikke bestilt time hos lege enda. Jeg kommer til å gjøre det etter neste ul om litt over 3 uker. Har ingen hast. Har jo gjort dette tre ganger før, så føler jeg har kontroll

jeg skal på ord.ul 6 desember 

skal til ul den 14.desember :) Var til legen for 2 uker siden, da jeg var 8 uker :)

skal til legen på første ordinære kontroll til fredag.
Regner med han sender inn papirene da og at timen kommer ganske raskt i posten.

Hvor langt er du på vei, da?

Jeg var på første kontroll hos legen i uke 9 (to uker siden). Fikk brevet med time til ordinær UL to uker etterpå. Fikk i uke 18, 29. november :)

det er vanlig å ha første kontroll mellom uke 8/10 og 12... så nei har ikke vært enda

Er 7+5. Så er ca 11+2 eller no når jeg har timen. :S Så det er vel innenfor normalen da. Syns bare det var så sent, forrige gang var jeg tidligere hos legen, men det var fordi jeg var veldig stressa... :S

siwo skrev:
Hvor langt er du på vei, da?

Jeg var på første kontroll hos legen i uke 9 (to uker siden). Fikk brevet med time til ordinær UL to uker etterpå. Fikk i uke 18, 29. november :)

Back
Topp