ordinær ul...

Kløverfire

Betatt av forumet

Er det ikke vanlig at denne er rundt uke 18-19? Jeg har fått time 01.11, og da er jeg altså 14 uker på vei.. syns det er litt tidlig? 

Ikke for å klage altså.. men skal til fastlegen min i uke 15 og han har ul-apparat, så da kikker han jo litt han også.. Hadde derfor håpet av ordinær ul ble litt senere..

Hva tror dere?

Det hørtes veldig rart ut. Er nok bare skjedd en feil! Jeg ville ringt til der du skal på ordinør ul og spørre om dette faktisk stemmer. 

Okei, godt å høre at det ikke bare er meg som synes det er tidlig..

da ringer jeg :) Passer uansett litt dårlig siden jeg skal på jobb denne dagen. Er i samme bygget, men ikke kjekt å være på arbeid om det skulle vise seg å være noe i veien... da vil en jo helst bare løpe hjem...

Da har jeg ringt og det var skjedd en feil.. Fikk time 5 desember, da er jeg 19 uker :)

Takk for svar, HvitSnø :)

Kløverfire skrev:

Da har jeg ringt og det var skjedd en feil.. Fikk time 5 desember, da er jeg 19 uker :)

Takk for svar, HvitSnø :)

Det hørtes mer riktig ut ja! Så bra at det ordnet seg! Ikke lenge til 5. desember da! :)

Ja, greit å få det avklart med en gang. De var glad for at jeg ringte og fikk det avklart.. Har nok ikke tid til å ta imot meg 2 ganger når det ikke er grunnlag for det, hehe.. ;)

Ikke lenge til 5 desember nei :) merker ukene flyr nå som det er en liten tass i huset som tar oppmerksomheten <3 :)

Back
Topp