Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jippi, endelig har jeg fått brev i posten om ordinær ul. Som da er 17 september kl14. Jeg er da 20 uker på vei, så jeg syns jo igrunn a det ble litt seint. men men bare gla jeg, [:D]
Ja, det var litt lenge å vente, men du venter på noe godt. Jeg fikk time den 20 sep, og er da 19 uker...!
Kan ikke ringe inn å spørre om de har en time litt raskere, bare for å spørre liksom..! Men på den andre siden, hadde de hatt det hadde jo sikkert du fått en time raskere. Oh, never mind [:)]
hehe ja, Men ejg får smøre meg med tålmodighet, Har akkuratt vært på en ul som jeg har ventet 6 uker på. å 6 uker de fløy av gårde må jeg si. heregud vi er jo snart i midten av august alt. Så tiden flyr snart jul jo. ææææææ. *Stress*
SKAL være tidlig ute med julegavene i år, særlig de som må sendes. (siden vi er varslet besøk av mine foreldre til advent kan mye av sendegavene til min familie sendes med dem om de er ordnet, ekstra motivasjon) Julegavestress med stor mage orker jeg ikke...
Skjønne godt ka du meine der ja. Æ ska oxo te ordinær ul seint, altså i uke 20+5 seint spør du mæ... Men sånn e d når sambo jobbe i nordsjøen. Men men den som venter venter på noe godt[:)][:)]