Mammatilei
Elsker forumet
Da har jeg vært på UL i dag!
Jeg har en veldig aktiv, fin unge[:)], som lå litt kronglete til med hodet sitt så de hadde store problemet med å måle det de skulle på kraniet. Jeg måtte opp og stå og dytte på magen men ungen var like sta den og lå med hodet ned!!! hehe...men plutselig ble hode flyttet og de fikk et lite sek på seg å måle det de skulle før ungen la seg til med hodet ned i igjen[:D].
En ting som gjorde meg litt skremt var at de ikke fant urinblæren skikkelig. Da måtte jeg gå ut og komme igjen om det kvarter!! Ha var blæra stor og tydlig og alt var bare bra
. De trodde lille Eggbert'n min hadde tissa like før vi skulle inn så blæra var tom!!Jeg får en ekstra UL i uke 32 før prøverørs unger pleier visst nok å være litt mindre ved fødsel så jeg får en ekstra vekt kontroll, og det gjør meg absolutt ingenting så lenge alt er bra[:)][:D][;)]
Men: Ut fra UL så har jeg termin ei uke før, altså 24 sept i stedet for 1 okt! Nå vet vi jo egentlig når befruktning og alt skjedde og vet jo at det ikke er helt reelt, men vet dere kloke piker fra hvilken dato jeg skal søke permisjon??????????????????
Men dere lurer kanskje på hva vi skal få....altså, det blir en baby altså....
En JENTE BABY!!! Så fra ei dag heter ikke lille snuppa vår Eggbert lenger.....!!!!