Ordinær UL

ORIGINAL: Molle Mamma

Jeg skal på o ul 27 april!! [:)][:)]

Det skal jeg også [:)]

21. april,- føler det er leeenge til... er neste 20 uker da.. men,men... er bare så redd det ikke er noe inni der.. føler meg ikke gravid i det hele tatt lenger!! Eneste 'symtom' er at kvisene popper frem og jeg er 'uggen' og trøtt. Ikke fant jordmor hjertelyd da jeg var der forje uke heller, så begynner virkelig å bli engstelig!![:(]

vet akkurat hvordan du har det! jeg hadde det også sånn følte meg ikke gravid i heletatt å gikk bare å venta på magen...har en liten kul nå da og er litt nuppete/kvisete over "brystkassa" men overhode kjennes jeg ikke gravid ut.
Var hos legen min forrige onsdag å da spurte jeg om vi kunne få se ultralyd så jeg slapp å føle meg så engstelig, for det er jo faktisk lenge å gå å venta til den ordinære ul, man vil så gjerne se den lille hver dag om det hadde vært mulig ;)
Så jeg fikk se den lille på ul hos legen min, den lå veldig rolig men på slutten turnet den og sprella som bare det.
Etter dette har jeg følt meg mye mere lettet og avslappet og har lært meg å ta det mere med ro og ikke bekymre meg.
Så lenge du ikke har hatt noe vondt eller blødninger så står alt bare strålende til skal du nok se;)
Men anbefaler deg å oppsøke lege eller jordmor for en titt om du er så urolig, det er bedre med en gang for mye en for lite!
Lykke til[:D]

stor klem fra meg[:)]

fikk ikke ordinær ultralyd før den 30. april og da er jeg i allefall i uke 20. Fast legen mente at terminen min kunne være før også pga jeg ammet og ikke hadde fast syklus før jeg ble gravid. Hun har ikke sjekket etter hjertelyd heller og jeg har ikke hatt et eneste symptom på å være gravid, synes nesten det er litt skummelt. Har derfor bestilt privat ultralyd på familiklinikken. Noen som har prøvd den? De reklamerer med at de kan se kjønnet fra uke 14. kanskje jeg får vite det i morgen:) Håper bare at det er liv og at alt står bra til:)

Har 12 april, da er jeg 19 uker..pluss.. Gleder meg masse! skjønner du er utålmodig..har hatt den lappen her hjemme en god stund nå,teller ned ukene..hehe..ikke så lenge igjen nå da[:)]

ORIGINAL: Malakitten

Skal nå på tirsdag.

(og på onsdag reiser vi til thailand)[:)][:)][:)]

Jeg kom hjem fra Thailand for 3 uker siden..er sååååå deilig der altså!!![:)][:)] vil dra tilbake igjen..hehe..hvor skal dere?? GOD TUR!!

Back
Topp