Ordinær ul vel overstått :)

Marie2209

Forelsket i forumet
Dette gikk jo faktisk bra :)
Jeg måtte si til jordmora med en gang hvor redd jeg var, så hun var kjapp på å finne hjerte å la meg høre dunkene da ;) Og da roa jeg meg ned veldig. Og henne jordmora der er super flink altså. Blid og positiv. Det hjelper mye. Var faktisk hun som tok i mot vesla mi for 8, 5 år siden ;)
Kjempe aktiv liten krabat der inne da. Nusselig å se :D Og det blir en GUTT :D Koselig!
Og da hun skulle ta et profilbilde av han, og skrive ut til oss trykket han hele fjeset inn i morkaka. Hehe, han ville ikke bli tatt bilde av nei.
Men jeg ble flyttet en god del på termin ja..... Fra 2 til 18 februar. Kjedelig..... Trodde liksom jeg var 18 uker i dag, så er jeg ikke 16 en gang..... Men men. Jeg må på ny ul om 2 uker. Han var litt for liten til å ta skikkelige mål nå. Så fikser på terminen min her inne når jeg har fått riktig dato jeg :)

Så bra at du fikk e trivelig jordmor, ikke noe som er bedre enn det:) Å gratulerer så kjempe mye med gutt i magen:)

Jeg har hatt veldig uregelmessig mens..... derfor jeg har blitt flytta så mye. Menstermin er fortsatt 2 februar. Men i følge målene på babyen var hun sikker på at jeg var noen uker senere.

Elinms skrev:
Jeg har hatt veldig uregelmessig mens..... derfor jeg har blitt flytta så mye. Menstermin er fortsatt 2 februar. Men i følge målene på babyen var hun sikker på at jeg var noen uker senere.

Da er det ikke så rart at den ble flyttet, nei :-) Blir spennende å se hva de sier om to uker, da.

Gratulerer med vellykket UL :)

Så godt å høre at alt var fint. Er så godt å bli beroliget av UL :)
Håper du får profilbilde neste gang. hihi.

så kjedelig å bli satt så lenge tilbake, da. Jeg er litt spent på egen termin, faktisk, så det var litt skremmende å høre at man kan bli flyttet hele 2 uker og slikt...

Back
Topp