Ordinær UL uke 15???

Spirenr3

Blir kjent med forumet
Jeg har fått time til ordinær ul 25 mai og da er jeg i uke15+5. Er ikke dette litt vel tidlig? Ser de alt de skal så tidlig? Eller kan dette være feil? :/

Hørtes tidlig ut ja, ville tatt en telefon :-)

Jeg fikk time når jeg er 17+2 og syntes det var tidlig. Nevnte det til jm på tul, hun ba meg utsette den en uke, for de kan ikke se alt så tidlig...

På mitt ark fra sykehuset står det mellom uke 17 og 20. Jeg er 17+0 når jeg skal, men 17+6 ifølge menstermin som de har fått oppgitt.

Ville ringt sykehuset og snakket med dem. Mye mulig de har gjort en feil

Hei, jeg var på ultralyd i går, og trodde da jeg var uke 17. Viste seg at jeg bare var 15+6! Hun så på alt og kunne sjekke det meste av på listen, men ikke hjertet. Det er for tidlig å ta full sjekk på babyens hjerte så tidlig, så nå har jeg måttet få en ny time sent i mai for også å krysse av på hjertesjekken. Av den grunn anbefaler jeg at du ringer de og sjekker at de faktisk mente å ta deg inn så tidlig! Mulig det er en misforståelse og at du må tilbake hvis du møter opp på den timen.

Jeg fikk ikke time før 19+3, så enig i at du bør ringe:)

Min gynekolog mente timen burde være midt i uke 18, så jeg fikk 18+ 2. Vet ikke hvorfor han ville ha det akkurat da....

Med storebror var jeg på oul i uke 17. Det var for tidlig, så jeg måtte tilbake 2 uker senere. Syns det bare var kos jeg da, en ekstra titt. Så personlig hadde jeg ikke giddet å endre timen:rolleyes:

Jeg fikk opprinnelig time til oul når jeg er 18+2, men da jeg ringte for å endre timen så hun at de kunne gå 10 dager frem eller 10 dager tilbake i tid, så regner med at mellom 16+6 og 19+4 er innenfor normalen.

Med storebror var jeg på oul i uke 17. Det var for tidlig, så jeg måtte tilbake 2 uker senere. Syns det bare var kos jeg da, en ekstra titt. Så personlig hadde jeg ikke giddet å endre timen:rolleyes:
Enig :-) Får sikkert en ekstra titt om de ikke finner alt de skal :-)

Back
Topp