Ordinær ul på Ullevål i uke 24?

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Hei spørr for min bror og svigerinne. De er blitt innkalt til ordinært ul i uke 24? Må vel være feil?
De ville og til riksen men er kalt inn til Ullevål. Kan de endre det?
Hva er forskjellen på oppholde på Ullevål kontra riksen Leser at man trenger ta med seg alt av stelle produkter på Ullevål??
Noen med erfaring?
 
Hva tenker du på ang stelleprodukter? Trudde det var ganske normalt å ta med på travle fødeavdelinger. Vi tilhører Ahus og har aldri vært på barsel men på hotellet så ingen erfaring fra sykehuset en gang. Vært på Ullevål med baby men da på kirurgisk.
 
Hva tenker du på ang stelleprodukter? Trudde det var ganske normalt å ta med på travle fødeavdelinger. Vi tilhører Ahus og har aldri vært på barsel men på hotellet så ingen erfaring fra sykehuset en gang. Vært på Ullevål med baby men da på kirurgisk.
Folk har skrevet man trenger våtservietter osv fir det er ikke noe slikt der.. Der jeg fødte hadde vi alt enn trengte til babyen
 
Folk har skrevet man trenger våtservietter osv fir det er ikke noe slikt der.. Der jeg fødte hadde vi alt enn trengte til babyen
Har ikke sånt på Ahus heller. Er nok ikke standar men en luksus. Pratet med Ullevål om det når jeg var der på kirurgisk men min sønn når han var 8 uker. Det er stor forskjell på hva de får og hva som er i budsjettet.
 
De har ihvertfall bleier (og bind) til både mor og baby, så det trenger man ikke å tenke på.. tror kanskje vi hadde med en pakke med tørre servietter (som man tar vann på) fordi de bare har vanlig tørkepapir der og det er veldig hardt for en sart babyrumpe :) Fikk også purelan til såre bryster der og pumpe hadde de også til utlån.. så ikke mye man må ta med sånn egentlig for de dagene.. :)
En av forskjellene på riksen og Ullevål vet jeg er pasienthotellet (Ullevål). Der får mor og far være sammen hele tiden. På riksen kan man være heldig å få familierom, men kan også havne på tomannsrom med andre og da må far dra hjem på kvelden..
 
Back
Topp