Ordinær ul overstått:-)

Baby4us

Elsker forumet
Alt så helt supert ut, en liten sprell levende baby som var helt perfekt! Vi får en liten lillebror:-)Det var temmelig lett å se, selv før hun sa det:-) Denne gangen hadde jeg jammen meg rett!:-) Termin er relativt konstant, hun mente en dag før, dvs 4.februar:-) Åååh, jeg er så lettet, og det ble plutselig veldig virkelig nå...

Gratulerer med lillebroren i magen :) Så flott at alt stod bra til, da har vi foreløpig termin samme dag, blir spennende å se om jeg blir flyttet noe i morgen når det er min tur.. :)

så herlig!!

GRATTIS MED LILLEBROR I MAGEN!! Kan tenke meg det var herlig med en liten titt inn i magehulen :D

aaww GRATTIS!!! såå stas :D greier nesten ikke vente til vår ul!

Takker for alle gratulasjoner:-) Godt å ha det overstått!

Mars10+Feb12 skrev:
Gratulerer med lillebroren i magen :) Så flott at alt stod bra til, da har vi foreløpig termin samme dag, blir spennende å se om jeg blir flyttet noe i morgen når det er min tur.. :)

Og til deg:-) Vi kommer nok til å føde samtidig, bare hold deg klar! Vi bør vel kanskje vurdere seriøst å ta et lokalt lite treff en gang, så vi får hilst før pressveene setter inn:-) Lykke til i morgen!!

Hurra, godt å høre at alt så fint ut :) Gratulerer så mye med en liten gutt i magen :D

Så koselig!  Gratulerer så mye med en liten prins

Åh, så stasemoticon  Gratulerer så masse med lillebror:)

Baby4us skrev:
Takker for alle gratulasjoner:-) Godt å ha det overstått!

Mars10+Feb12 skrev:

Og til deg:-) Vi kommer nok til å føde samtidig, bare hold deg klar! Vi bør vel kanskje vurdere seriøst å ta et lokalt lite treff en gang, så vi får hilst før pressveene setter inn:-) Lykke til i morgen!!

Det må vi definitivt få til.
Etter ord ul nå så blir nok alt litt mer offisielt og da letter jeg nok litt mer på sløret sånn etterhvert :) Vi får bare avtale tidspunkt for når vi skal føde ;)

Gratulerar så mykje med den vetle prinsen! :)

Kjenner eg gler meg ekstra til ul no!!

Back
Topp