Ordinær UL overstått!!

Kraaka

Gift med forumet
Hmm.... Var på Ul i går, alt så bra ut...lunger..hjertekamre og alt.....Kjempe morro!!
Men kunne ikke se hva nurket var for noe tross at hxn lå veldig bra til for det...ikke noe i veien (bein, nevlestreng o.l)ettersom jeg forstod jordmoren riktig, men...vi får se...

Tror nok at jeg har gutt i magen!! Ikke noen magefølelse på det, men forbereder meg på det hvertfall :-) Ikke det at jeg kjøper lyseblått og sånn, men..hehe!!

Fant en link inne på en annen diskusjon her inne og i følge linken som stod over så er det 73% sjanse for at det blir jente, men......hvor riktig er det liksom...ser søster'n her inne har fått feil på det så....... Hun har ikke født enda, men jeg har sett UL videoen hennes og det ER gutt..hehe!!!

Ja..dere kan jo sjekke selv.....[:D]

http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html

Tror nok at jeg har gutt i magen!! Ikke noen magefølelse på det, men forbereder meg på det hvertfall :-) Ikke det at jeg kjøper lyseblått og sånn, men..hehe!!
Har gutt fra før av og hadde vært morro med en jente denne gangen, men vi får se...like fornøyd uansett! Alt var bra.....og det er det viktigste!!

så bra alt står bra til med nurket ditt[:D][:D]
jeg trodde oxo jeg skulle få gutt, men ultralyd viste jente....alle tester jeg tok viste oxo gutt...men neeeei da, hehe[:D]

det blir spennende[:)]

Da tyder det på at jeg får en jente....spennende

Hei Søss!

Godt å høre at alt stod bra til.
Kan jo hende det blir jente vet du, ikke godt å si.
Ja, her er det definitivt gutt. hihi
Vi snakkes!!!! LOV YA!

Halloen......
Jeg Tror at det var 52 - 53 sjangse for at det ble en Jente, Såh det ble ganske likt med andre ord.
Men nesten alt av Fødsels kalendrer, Og Kjerringråd sier at det blir en Jente, Vi håper kanskje mest på det...... [:D]

Ja det blir spennende å se hva vi får jenter!!

Nå som vi liksom vet at alt er i orden..hvertfall i følge ultralyden så er det liksom kjønnet som står igjen som et stort spørsmålstegn....

Vi er så nysgjerrige vi da at vi har bestilt 3D allerede...hehe!
MEN..med vår "flaks" så ligger vel nurket med nesa inn og ryggen ut slik at vi ikke får sett annet enn baken,....hehe...MEN vi prøver..hehe!

Og søs......tviler ikke på at det blir noe fint til babysen for det...hehe!! Du har å få gutt nå altså...for gaven er i boks allerede..hehe!! [;)]

Så bra at alt er i sin skjønneste orden. Det er viktigst. Den linken stemte ikke for meg heller, så det er jo bare å vente og se.

tok testen på linken du henviste til. Fikk beskjed om at det er 50% sjangse for at jeg får gutt og det samme med jente... hjalp ikke så mye.... he he[:)]

Back
Topp