Ordinær ul og må komme på ny

Lennil80

Forelsket i forumet
De klarte ikke å få sjekket hjerte sikkelig på kul og jeg må tilbake på ny om 14 dager. Har hos fastlegen og blodtrykket nærmer seg høyt. 137/88 og 131/87. For en uke siden var det 117/70

Blitt enda mere kvalm i uke 18, brekker meg for den minste lille ting. Og sykemeldt i en uke til ny kontroll hos fastlegen.

Noen.andre som opplever så endring i blodtrykket på en uke. Urinprøven var grei.

Ny legetime på tirsdag og ul fredagen etter legetimen.

De klarte ikke å få sjekket hjerte sikkelig på kul og jeg må tilbake på ny om 14 dager. Har hos fastlegen og blodtrykket nærmer seg høyt. 137/88 og 131/87. For en uke siden var det 117/70

Blitt enda mere kvalm i uke 18, brekker meg for den minste lille ting. Og sykemeldt i en uke til ny kontroll hos fastlegen.

Noen.andre som opplever så endring i blodtrykket på en uke. Urinprøven var grei.

Ny legetime på tirsdag og ul fredagen etter legetimen.

I mitt første svangerskap ble kvalmen og formen værre uke for uke fram til termin, blodtrykket hoppet veldig fra gang til gang. Det eneste de kunne tenkte seg at det kunne være va at blodtrykket ble påvirket av kvalme/oppkast og lite inntak av mat. Siden unrinpeøve og blodprøve va fin.

Hadde 130/91 ene gangen før jul, ble sykemeldt og bedt om å ta det med ro! 2 uker etterpå var det bedre, 2 uker etter det igjen fremdeles bra..
nå jobber jeg i 100% jobb igjen, kvalmen er tilbake, matlysten borte og formen stuper..

Håper alt går bra med deg og babyen. Jeg må på ul om 2 uker så de sjekker føtter,babyen var veldig aktiv. Legen så at det er vanlig å kom på ny ul til å sjekke hjerte hvis de kan ikke se alt, det er viktigst,sa hun. Kanskje blodtrykk gikk opp pga stress? :Heartred

Back
Topp